هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
سرخط خبرها

مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد معارفه شد

  • کد خبر: ۱۱۸۰۲
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد معارفه شد
طی مراسمی، مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد معارفه شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا خواجه نائینی معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد در ابتدای این مراسم که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزارشد، ضمن تقدیر از تلاش‌های سید مهدی حسینی پویا، مدیرعامل سابق سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: وی از مدیران پرتلاش و توانمند مدیریت شهری مشهد است که در طول دوره تصدی بر سازمان اتوبوسرانی اقدامات خوبی انجام داده است.
وی افزود: حسینی پویا از مدیرانی بود که ارتباط مستقیمی با بدنه سازمان داشت که یکی از مصادیق عینی آن، حضور در نجف اشرف و نظارت مستقیم بر خدمات رسانی اتوبوس ها‌ی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی بود.
وی اضافه کرد: سعید حسینقلی زاده مقدم نیز که از این پس سکان مدیریت سازمان اتوبوسرانی را برعهده خواهد داشت، از همکاران پرتلاش و آشنا به مدیریت شهری است که امیدواریم با همکاری سایر بخش‌ها عملکرد موفقی در این سازمان داشته باشد.
چرخش مدیریت لازمه کار است
مجتبی بهاروند، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهارکرد: اقدامات، سید مهدی حسینی پویا که طی بیش از یکسال گذشته تلاش زیادی در سازمان اتوبوسرانی داشته اند، قابل تقدیراست.
وی تصریح کرد: در ابتدای کار با اعتصاب اتوبوسرانان بخش خصوصی روبه رو بودیم که با پیگیری‌های ایشان این مشکل حل شده و مشکلات سازمان اتوبوسرانی به حداقل رسید.
وی با اشاره به اینکه از تلاش‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک سابق و معاونت فعلی تشکر می‌کنیم، افزود: معتقدم مدیریت باید چرخش داشته باشد تا فکر جدید به کارگرفته شود ضمن تقدیر از تلاش‌های آقای سید مهدی حسینی پویا، برای آقای سعید حسینقلی زاده مقدم، که مدیری توانمند هستند نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.
* تغییر مدیران حق مدیر یک مجموعه است
همچنین در ادامه این مراسم علیرضا شهریاری، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: سید مهدی حسینی پویا فردی توانمند و پاکدست است که تلاش‌های زیادی در مدت تصدی خود درسازمان انجام داد.
وی افزود:، اما گاهی دومدیر توانمند نمی‌توانند با هم کار کنند و این حق مدیر است که در صورت لزوم دست به تغییر بزند.
وی اضافه کرد: از زحمات معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد که مدیر توانمندی است نیز تشکر می‌کنیم و به آقای سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی که فردی توانمند است تبریک و برای وی آرزوی موفقیت داریم.
* تاثیر گذاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی
احسان اصولی رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: سیدمهدی حسینی پویا مدیری جهادی و سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی فردی توانمند هستند.
وی افزود: معتقدم که اتوبوسرانی مشهد می‌تواند همکاری خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.
* افزایش رضایت مردم از اتوبوسرانی از ۶۳.۹ به ۶۵.۲ درصد
همچنین در این مراسم سید مهدی حسینی پویا مدیرعامل سابق اتوبوسرانی شهرداری مشهد اظهارکرد: یکسال و ۵ ماه در کنار پرسنل خدوم اتوبوسرانی تلاش کردیم تا به عهد خود در خدمت صادقانه به مردم، تامین ناوگان، بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های فرسوده، افزایش بهره وری، افزایش ایمنی و رضایت مردم عمل کنیم.
وی تصریح کرد: دراین میان مشکلاتی نیز وجود داشت، اما این مشکلات را تحمل کردیم تا از راه خدمت رسانی به مردم دورنشویم ودر این مسیر توفیقات خوبی را شاهد بودیم.
وی اضافه کرد: طی این مدت تعداد اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی از ۱۶۷۰ دستگاه در سال ۹۷ به ۱۸۴۲ دستگاه اتوبوس در سال ۹۸ با نوسازی اتوبوس‌های فرسوده افزایش پیدا کرد.
وی با اشاره به افزایش رضایت مردم از سازمان اتوبوسرانی از ۶۳.۹ به ۶۵.۲ درصد طی یک سال گذشته گفت: کیفیت بخشی به مصرف سوخت، اصلاح و تدقیق بهای تمام شده هزینه هرسفر، انعقاد قرارداد خرید اتوبوس و مینی بوس و تحویل بخشی از آن در این شرایط زمانی، بخشی از عملکرد قابل توجه سازمان اتوبوسرانی بوده است.
* برای بهبود بیشترناوگان اتوبوسرانی تلاش می‌کنیم
در ادامه این مراسم سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز ضمن تجلیل از تلاش‌های سید مهدی حسینی پویا افزود: خدا را شاکرم که همچنان توفیق خدمت در شهر مشهد را دارم و از اعتماد شهردار، شورای شهرو معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد درسپردن این مسئولیت تشکر می‌کنم.
وی اضافه کرد: امیدوارم با همکاری همکارانم در سازمان اتوبوسرانی سهمی در توسعه شهر مشهد داشته باشم.
وی تصریح کرد: عامل موفقیت هر سازمان این است که کارکنان آن بدانند سهمی در موفقیت‌های آن سازمان دارند و باتوجه به همین موضوع به این سمت خواهیم رفت که سهم بیشتری برای همکاران در موفقیت‌ها در نظر بگیریم.
حسینقلی زاده مقدم ادامه داد: همه در جریان وضعیت ناوگان اتوبوسرانی قرارداریم لذا با توجه به شرایط کنونی باید برای بهبود آن تلاش بیشتری داشته باشیم.
گفتنی است؛ در این مراسم سعید حسینقلی زاده مقدم، به عنوان مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد معرفی و سیدمهدی حسینی پویا تکریم و به سمت مدیر خرید‌های خارجی شهرداری مشهد منصوب شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->