اپلیکیشن‌ها چگونه جاسوسی می‌کنند؟ هوش مصنوعی منابع انرژی را غارت می‌کند | زنگ خطر در مصرف برق و آب گوشی تاشوِ آیفون به‌زودی عرضه خواهد شد | باکیفیت و البته گران! بسته‌های اینترنت اپراتور همراه ایرانسل تا ۷۰ درصد گران شد! (۱۱ تیر ۱۴۰۴) نامه انجمن تجارت الکترونیک به وزیر ارتباطات درباره محدودیت پلتفرم‌ها مجیک V۵ آنر، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان + مشخصات و قیمت وزیر ارتباطات: اختلالات اینترنت ناشی از حملات خارجی است تحقیقات جدید: آلزایمر ممکن است یک بیماری مغزی نباشد مصوبه جدید دولت: پلتفرم‌های آنلاین طلا باید زیر نظر بورس بروند ماینرهای غیرمجاز، سالانه، بیش از ۲ میلیارد دلار به صنعت برق کشور خسارت می‌زنند آیا رابطه‌ای بین خوردن پنیر و کابوس‌دیدن وجود دارد؟ بازارها و خدمات مالی نوبیتکس به تدریج درحال بازگشایی است خستگی ناشی از هوش مصنوعی چیست و چطور با آن مقابله کنیم؟ مایکروسافت: هوش مصنوعی در تشخیص شرایط پیچیده بهتر از پزشکان عمل می‌کند دانشمندان می‌گویند مغز انسان نور تولید می‌کند کمیسیون اینترنت نصر تهران از دولت خواست از آسیب‌دیدگان دیجیتال جنگ هم حمایت کند سامسونگ: به فعال‌سازی ویژگی ضدسرقت گوشی اهمیت بدهید مجلس استفاده و حمل و خرید و فروش استارلینک را ممنوع کرد نمایشگر آیفون ۱۷ بزرگ‌تر از نمایشگر نسل‌های قبل خواهد بود جزئیات لیست شدن توکن بلوم (Blum) + قیمت و آموزش برداشت
سرخط خبرها

فیس‌بوک تغییر ظاهر می‌دهد | رغبت متا به ظاهر تیک تاک

  • کد خبر: ۱۱۸۱۲۲
  • ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
فیس‌بوک تغییر ظاهر می‌دهد | رغبت متا به ظاهر تیک تاک
شرکت مِتا پلتفرمز در نحوه نمایش پستها و ویدیوها در فیس‌بوک تغییراتی می‌دهد تا این شبکه اجتماعی بهتر بتواند با اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک رقابت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، فید اصلی در فیس بوک "خانه" (Home) نامیده خواهد شد و مکانی برای کشف محتوای جدید در فیس بوک خواهد بود که این شبکه اجتماعی تصور می کند کاربران از آنها خوششان خواهد آمد. با تغییرات جدید، تصاویر و ویدیوها از حسابهایی که کاربران دنبال می کند و همچنین حسابهایی که دنبال نمی کنند، توسط الگوریتم نرم افزاری و بر اساس علایق کاربر، انتخاب و نمایش داده می شوند.

سخنگوی مِتا اعلام کرد این تغییرات از روز پنج شنبه اعمال خواهند شد و همچنان عمده محتوا، از حسابهایی خواهند بود که کاربران دنبال می کنند. این شرکت با بهبود الگوریتم پیشنهاد محتوا، قصد دارد محتوای جدیدی که به مرور زمان نمایش می دهد را افزایش دهد.

تب جدید به نام "فیدز" (Feeds)، پستهای دوستان، خانواده، صفحات و گروههایی که کاربر دنبال می کند را نمایش خواهد داد و جدیدترین پستها، بالای صفحه قرار می گیرند.

مِتا در یک پست وبلاگ اعلام کرد تب "خانه شما"، منحصرا برای شما شخصی سازی شده است. این سیستم هزاران سیگنال در نظر گرفته تا محتوایی که تصور می رود برای شما ارزشمند است را نمایش دهد.

رشد کاربران فیس بوک در سالهای اخیر در آمریکا و اروپا متوقف شده است. تیک تاک که برای مخاطبان جوانش شناخته شده است، شاهد رشد قابل توجه شمار کاربران و زمانی بوده که آنها در این اپلیکیشن سپری می کنند. فیس بوک به نوبه خود تلاش کرده است کاربران جوان را جذب کند که مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا آنها را "ستاره شمال" این شرکت نامیده است.

تیک تاک که فید اصلی اش "برای شما" (For You) نام دارد، ویدیوهای کوتاه را به کاربران نمایش می دهد. بیشتر این ویدیوها از حسابهای کاربری هستند که کاربران دنبال نمی کنند اما محتوای آنها منطبق با علایق کاربران هستند.

این رویکرد شخصی سازی شده، کمک کرده است تیک تاک در مدت چند سال، یک میلیارد کاربر ماهانه فعال داشته باشد. اگرچه کاربران تیک تاک یک سوم ۲.۹ میلیارد کاربر فیس بوک است اما کاربران آمریکایی در تیک تاک ۲۹ ساعت در ماه زمان سپری می کنند که تقریبا دو برابر ۱۶ ساعت در فیس بوک است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، زاکربرگ به این موفقیت تیک تاک اذعان کرده و سرویس ویدیویی کوتاه ریلز (Reels) را به عنوان رقیب تیک تاک در فیس بوک و اینستاگرام عرضه کرده است. بخشی از استراتژی مِتا، شامل جذب تولیدکنندگان محتوا برای تولید ویدیوهای باکیفیت در ریلز است. هدف اصلی فید جدید فیس بوک، نگه داشتن کاربران برای مدت طولانی تر در این اپلیکیشن با افزودن محتوای بیشتر از مجموعه وسیعی از حسابهای کاربری است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->