اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

دایرکت اینستاگرام تبدیل به مرکز خرید شد

  • کد خبر: ۱۱۷۷۱۹
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
دایرکت اینستاگرام تبدیل به مرکز خرید شد
اینستاگرام قابلیت پرداخت در چت را اضافه کرده است که به کاربران در آمریکا امکان می‌دهد از شرکتهای کوچک در بخش پیامهای مستقیم این پلتفرم، خرید کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کاربران این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، می‌توانند به شرکت‌های کوچک در بخش پیامی ارسال کنند و در پیام‌های مستقیم سفارش خود را اعلام کنند. همچنین می‌توانند در همان رشته چت، وضعیت سفارش خود را پیگیری کرده و اگر سوالی دارند، بپرسند.

این قابلیت در راستای تلاش شرکت مِتا برای توسعه امکانات تجارت الکترونیکی در پلتفرم‌های این شرکت، عرضه شده است.

دایرکت اینستاگرام تبدیل به مرکز خرید شد

مِتا در سال ۲۰۲۰ بخش شاپس (Shops) را راه اندازی کرد تا امکان یافتن و خرید محصولات در فیس بوک و اینستاگرام را برای کاربران فراهم کند. این شرکت اعلام کرد شرکت‌های کوچک در آمریکا که در حال حاضر از شاپس استفاده نمی‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به استفاده از برنامه دیگری، محصولاتشان را در بخش پیام‌های مستقیم اینستاگرام معرفی کرده، سفارش خرید ایجاد کرده و پرداخت مشتری را دریافت کنند.

بر اساس گزارش رویترز، قابلیت جدید اینستاگرام اجازه می‌دهد از سرویس پرداخت مِتا پی (Meta Pay) برای تکمیل خرید استفاده شود.

شرکت مِتا اعلام کرد هر هفته یک میلیارد نفر در اپلیکیشن‌های این شرکت، به شرکت‌ها پیام می‌دهند، محصولات را جست و جو می‌کنند یا درخواست حمایت می‌کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->