عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد
سرخط خبرها

چرا بازیکن برزیلی به پرسپولیس نیامد؟

  • کد خبر: ۱۱۹۵۶۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
چرا بازیکن برزیلی به پرسپولیس نیامد؟
یک ایجنت باشگاه پرسپولیس را برای جذب مهاجم سرکار گذاشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در روزهای گذشته بود که از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با الف مانگا مهاجم برزیلی تیم فوتبال کوریتیبای برزیل خبرهایی در رسانه‌ها مطرح شد. 

در پیشنهادی که یک ایجنت ایرانی به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده بود اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس باید ۴۵۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه و ۵۰۰ هزار دلار به خود این بازیکن بدهد. باشگاه پرسپولیس با این شرط و دیگر شروط مانگا موافقت کرده بود تا این وینگر به عنوان مهاجم نوک به پرسپولیس بیاید!

نکته جالب اینجاست مبلغ واقعی که این بازیکن می‌خواسته با مبلغی که یک ایجنت ناآشنا به پرسپولیس پیشنهاد داده بود کاملا متفاوت بوده است. به زبان ساده‌تر، اصل پیشنهادی که این ایجنت به پرسپولیس ارائه کرده بوده و مبالغ درخواستی کاملا غیر واقعی بوده و عملا باشگاه پرسپولیس در این مدت سرکار بوده و به یک ایجنت ناآشنا اعتماد کرد تا یک مهاجم دیگر هم از دست سرخپوشان بپرد.

حالا باید دید رضا درویش و مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس آیا توانایی این را دارند که بالاخره برای این تیم یک یا دو مهاجم خارجی را جذب کنند یا یحیی گل‌محمدی باید با عبدی و پاکدل مصدوم به استقبال فصل جدید لیگ برتر برود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->