جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

شب یلدا با تلویزیون/ از دورهمی مهران مدیری تا شب آرام رضا رشیدپور

  • کد خبر: ۱۲۰۲۱
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
شب یلدا با تلویزیون/ از دورهمی مهران مدیری تا شب آرام رضا رشیدپور
شب یلدای ۹۸، سهم شبکه یک و سه دو روز برنامه یلدایی و شبکه دو سه روز ویژه‌برنامه تدارک دیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یلدا جزو مناسبت‌های مورد توجه مردم ایران است و تلویزیون هر ساله برای آن تدابیر ویژه‌ای می‌اندیشد، امسال هم در شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلف و متنوعی درنظر گرفته‌اند. در روز‌های ابتدایی اعلام تدارک تلویزیون برای شب یلدای امسال، اولین خبر از ویژه‌برنامه شبکه یک به گوش رسید.
جایی که فضل‌الله شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما از تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء و ویژه‌برنامه شدن «فرمول یک » خبر داد که با حضور چهره‌های مشهور، خوانندگان، بازیگران و شخصیت‌های شناخته شده در همان شب یلدا به صورت زنده و به مدت دو ساعت و نیم روی آنتن خواهند بود.


دو شب یلدایی در شبکه یک


سیدعلی ضیاء مجری و تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی از دو روز ویژه‌برنامه «فرمول یک» برای شب یلدای امسال خبر داد.
او تأکید کرد که جمعه ۲۹ و شنبه ۳۰ آذرماه ساعت ۲۲ به بعد روی آنتن خواهند رفت.
شریعت‌پناهی پیش از این اشاره کرده بود که چهره‌های مردمی در کنار چهره‌های مشهور، خوانندگان، هنرمندان و بازیگران در بلندترین شب سال، میهمان ویژه‌برنامه «فرمول یک» می‌شوند.
«فرمول یک» یلدایی شبکه یک در تلاش است در این شب، ضمن ایجاد فضایی آرامبخش و با نشاط؛ آداب و رسوم، دورهم بودم و صله رحم، به دیدار بزرگان فامیل رفتن، حافظ‌خوانی و ... را برای مردم بازنمایی و بر حفظ این آیین زیبا تاکید کند.


«روشن‌ترین شب» شبکه دو


شبکه دو «روشن‌ترین شب» را سه شب روی آنتن خواهد برد؛ این برنامه به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی از روز پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه پخش خودش را ویژه یلدای تلویزیون آغاز می‌کند. پنج‌شنبه و شنبه بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری به آنتن می‌رسند و جمعه شب (۲۹ آذرماه) بعد از خبر ۲۰:۳۰ این ویژه‌برنامه پخش می‌شود.
احسان ارغوانی با اشاره به حضور در پردیس تئاتر تهران گفت: در مجموع بین ۶ تا ۸ ساعت برنامه زنده با آیتم‌های متنوع و حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنری اجرا خواهیم کرد و «روشن‌ترین شب» از پردیس تئاتر تهران به شبکه دو سیما می‌رسد. تقریباً مثل سال گذشته کنار مردمیم، اما اتفاقات جدیدی هم در راه است.
برخی از رسانه‌ها به نام ژیلا صادقی برای اجرای این ویژه‌برنامه اشاره کرده‌اند که گویا قرار است ثریا بناکار از مجریان خود شبکه دو، «روشن‌ترین شب» را اجرا کند.

 

«شب آرام» رضا رشیدپور


ویژه‌برنامه شبکه سه نامش  شب آرام است که رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها به آنتن شبکه سه سیما برمی‌گردد. شب آرام ۲ شب روی آنتن می‌رود و قرار است رشیدپور به برنامه‌های روی آنتنِ این شبکه تلویزیونی بپردازد و با عواملش گفتگو کند و حتی به این واسطه چند برنامه و سریال تلویزیونی هم معرفی شوند. تلاش بر دعوتِ کم سلبریتی‌ها است و باید دید که رشیدپور در مقایسه با سال گذشته چه تغییراتی را در ویژه‌برنامه یلدایی‌اش خواهد داد؛ آیا دوباره با همان سلبریتی‌های تکراری، میهمان خواننده و بازیگر و یا اتفاقات جدیدی در راه ویژه برنامه شبکه سه است.
 شب آرام  در شب‌های جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه پخش می‌شود. این برنامه از بعد از پخش سریال شبانگاهی شبکه سه آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.


یلدای ورزشی شبکه پنج

 

شبکه پنج سال گذشته  شب‌نشین  را با اجرای حمید گودرزی به مدت سه شب روی آنتن برد و امسال دست به ابتکار جدیدی زده و برنامه‌ای ورزشی را به عنوان ویژه‌برنامه یلدایی‌اش انتخاب کرده است. برنامه «ورزشگاه» پژمان ماندگاری با اجرای حافظ کاظم‌زاده شنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت. ماندگاری به حضور ورزشکار‌ها و توجه این برنامه به اتفاقات ورزشی اشاره کرد. شاید این تنوع بتواند تلویزیون را از این همه تکرار در برنامه‌سازی مناسبتی نجات دهد؛ گویا در کنار مجری ثابت «ورزشگاه»، قرار است مجری دیگری قرار بگیرد؛ نام‌هایی همچون حمید گودرزی و علی انصاریان مطرح شده‌اند که احتمالاً یک کدام در کنار کاظم‌زاده، ویژه‌برنامه «ورزشگاه» را اجرا می‌کنند.

شبکه نسیم یک میهمان جدی برای آنتن یلدایی‌اش دارد؛ بعد از حرف و حدیث‌های بسیار، سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» چندی پیش در گفت‌وگویی بازگشت یلدایی «دورهمی» به آنتن تلویزیون را تأیید کرد؛ این برنامه احتمالاً بنابر گذشته ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت و شاید به علت ویژه‌برنامه‌ای که در پیش دارند و زمان بیشتری را بطلبد مهران مدیری با «دورهمی» زودتر از این ساعت به آنتن برسند.
این شبکه احتمالاً بنابر زمان‌بندی کنداکتوری برنامه‌های دیگری، چون«چهل تیکه» و یا «دست‌فرمون»، با فضایی ویژه یلدا یک‌کدام از این برنامه‌ها هم روی آنتن بروند؛ شاید به دلیل حال و هوای نزدیک‌تر به یلدا، «چهل‌تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی هم دیگر برنامه شب یلدایی شبکه نسیم باشد.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->