پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی
سرخط خبرها

اجرای یلدایی «بهروز افخمی» در شبکه نسیم

  • کد خبر: ۱۳۹۶۱۳
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
اجرای یلدایی «بهروز افخمی» در شبکه نسیم
بهروز افخمی در شبکه نسیم برنامه «خانه جلال» را در شب یلدا اجرا می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمتر از یک هفته به شبِ یلدا باقی مانده، تلویزیون همچون ادوار گذشته در تدارک برنامه‌های ویژه‌ای است که در طولانی‌ترین شب سال روی آنتن برود. شبکه نسیم یکی از برنامه‌های تازه وارد خودش را راهی این کنداکتور مهم می‌کند. به همین خاطر بهروز افخمی با برنامه‌ای جدید راهی آنتن یلدایی رسانه ملّی خواهد شد.

نامِ این برنامه «خانه جلال» است که جزو کار‌های جدید شبکه نسیم به شمار می‌رود؛ لوکیشن آن در خانه موزه سیمین و جلال و تحت عنوان یک مجله فرهنگی از آن یاد می‌شود. البته کنارِ بهروز افخمی، یوسفعلی میرشکاک هم حضور دارد و پذیرایِ میهمانانی از جنسِ شعر و ادب و هنر خواهند بود.

در کنار این برنامه، شبکه نسیم قدیمی‌های خودش را هم برای کنداکتور خودش درنظر خواهد گرفت. پیگیر‌ی‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد «هفت ترانه» و «نسیم آوا» هم قرار است در این شبِ یلدایی روی آنتن باشند.

«هفت ترانه» برنامه‌ای است که از شبکه شما پا به شبکه نسیم گذاشت و «نسیم آوا» با محوریت پخش موسیقی‌های هنرمندان کشور با اشاراتی در خصوص موسیقی اصیل و محتوای غنی شعر فارسی برنامه تخصصی است که روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به طور معمول روی آنتن است.

«دیدی نو» برنامه دیگری است که شبکه نسیم برای شب یلدا روی آنتن خواهد داشت. همان برنامه‌ای که به تازگی پخش خود را آغاز کرده و شهرام شکیبا آن را اجرا می‌کند. مهمترین ویژگی ساختار برنامه «دیدی نو» ترویج موضوع کتابخوانی براساس روش­‌های تأثیرگذار و همسو با ذائقه مخاطب است.

این برنامه روز‌های سه‌شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود و قرار است تا ۵۵ قسمت ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->