بیش از ۴ هزار واحد مسکن ارزان‌قیمت در حاشیه شهر مشهد ساخته می‌شود ریزش ساختمان بر اثر گودبرداری غیر اصولی در خیابان عبدالمطلب مشهد در جلسه اعضای شورای عالی استان‌ها با رئیس‌جمهور منتخب چه موضوعاتی مطرح شد؟ «حاج حسین آقا ملک» به‌روایت چهره‌های شاخص مشهدی صرفه‌جویی ۳۰ میلیاردی اتوبوسرانی مشهد با مهندسی معکوس قطعات هوای کلانشهر مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا تعطیلی ۴ ساعته اصناف مشهد اجرایی شد؟ | روایت شهرآرانیوز از اولین روز خاموشی اصناف + فیلم فعالیت قرارگاه خدمات سفر ویژه ایام اربعین و دهه پایانی صفر در مشهد + فیلم به مناسبت سالگرد درگذشت حاج حسین ملک؛ چهاردهمین جلسه از سلسله نشست‌های روایت مشهد برگزار شد بوستان کرامت؛ جاذبه‌‌‌‌ای تفریحی و گردشگری در مشهد مقدس عقد تفاهم‌نامه چهارجانبه تأمین آب فضای سبز شهری مشهد از طریق پساب شهروند خبرنگار | درخواست راه‌اندازی مجدد سامانه پیام کوتاه اتوبوس‌رانی مشهد + پاسخ انبار ضایعاتی‌ها عامل افزایش جمعیت موش‌ها در مفتح شرقی مشهد گلایه ساکنان خیابان عنصری غربی مشهد از هتل‌آپارتمان‎‌ها مشهد، پیشرو در استفاده از آب‌های خاکستری ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار کوثر و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا ادارات مشهد امروز (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ پلمب یک واحد عرضه قلیان در بولوار پیروزی مشهد (دوم مرداد ۱۴۰۳) حضور استاندار خراسان رضوی در جمع عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد | طرح ۱۴ مورد از مطالبات عشایرنشینان در کمیته فنی استان + تصاویر تامین منابع مالی اوراق مشارکت در دستور کار شهرداری مشهدمقدس افتتاح اولین شعبه روستا بازار در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حل مشکل آنتن‌دهی در جاهدشهر، تا پایان آذر

  • کد خبر: ۱۲۰۲۴
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • ۱
حل مشکل آنتن‌دهی در جاهدشهر، تا پایان آذر
اسفندماه ۹۷ آنتن‌های فرستنده مخابراتی را جمع‌آوری کردند و از آن زمان تاکنون وضعیت تلفن‌های همراه اول و دریافت اینترنت اهالی محله جاهدشهر به شدت بد است.
تکتم جاوید - رضا مصطفوی یکی از همان اهالی است که به نمایندگی از هم‌محلی‌هایش استشهاد محلی را با امضای ۷۰ نفر جمع‌آوری کرده و به اداره مخابرات برده و پیگیر وضعیت آنتن‌دهی شده است. او می‌گوید: سال گذشته در اعتراض به عده‌ای از اهالی، از شهرداری آمدند و دکل مخابراتی را جمع کردند. وقتی اعتراض‌ها را پیگیری کردیم حدود یک‌ماه‌و‌نیم پیش آمدند و دکل را در بوستان کنار مسجد نصب کردند، اما آنتن‌دهی تلفن‌های همراه بهتر نشد. به نظرم اصلا فرستنده‌ها فعال نیستند. او ادامه می‌دهد:‌آنتن‌دهی در این منطقه به حدی ضعیف است که نمی‌توانیم بدون قطع شدن مداوم تلفن با کسی صحبت کنیم. افزون بر آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه، دریافت اینترنت هم مشکل دارد، اما پیگیری‌های ما تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

نصب کنتور ۳ فاز برای حل مشکل آنتن‌دهی
مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد درباره این مشکل و رسیدگی به اعتراض شهروندان می‌گوید: تجهیزات هر ۲ اپراتور ایرانسل و همراه اول روی دکل نصب شده است، اما از آنجا که اکنون این تجهیزات با برق موقت کار می‌کنند، به صورت «فول تکنولوژی» سرویس‌دهی نمی‌شوند و به همین دلیل مشکل پوشش‌دهی کامل برای تلفن‌همراه برای اهالی وجود دارد.

روح‌الله مهدی‌پناه با اشاره به زمان سرویس‌دهی کامل اضافه می‌کند: این‌طور که شرکت برق به ما قول داده، قرار است در هفته آینده یا تا آخر آذرماه کنتور ۳ فاز آن را نصب کند و اپراتور‌ها می‌توانند پس از آن تجهیزات خود را به صورت کامل ارائه کنند و این مشکل شهروندان برطرف خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین محزونیه
Germany
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
2
سلام تنها با نصب دکل ( آنتن سکتور ) مشکل ضعف آنتن دهی رفع نمی شود عمده دلیل ضعف آنتن دهی وجود اختلال و تداخل فرکانس هست .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->