سرخط خبرها

«خورشید کاروان» روی صحنه سالن اصلی تئاتر شهر

  • کد خبر: ۱۲۰۶۶۹
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
«خورشید کاروان» روی صحنه سالن اصلی تئاتر شهر
نمایش «خورشید کاروان» به نویسندگی مهدی متوسلی و کارگردانی مشترک علی آزادنیا و اصغر لشکری روی صحنه رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش «خورشید کاروان» به نویسندگی مهدی متوسلی و کارگردان مشترک علی آزادنیا و اصغر لشکری از سه شنبه ۱۸ مرداد در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد روی صحنه رفت.

 

«خورشید کاروان» روی صحنه سالن اصلی تئاتر شهر

این نمایش با سبک درام تاریخی به موضوع اسارت اهل بیت علیهم السلام در مسیر شام و توقف کاروان شهدا در دیر راهب نصرانی می‌پردازد.

به گفته اصغر لشکری کارگردان و تهیه کننده اثر، گفتگوی راهب با سر مبارک امام حسین علیه السلام و استقامت اسرای کربلا در این مسیر از محور‌های این نمایش آئینی است.

 نمایش خورشید کاروان که نزدیک به دو دهه از اجرای آن می‌گذرد، محرم امسال درحالی روی صحنه می‌رود که  دو بازیگر پیشکسوت خود، غلام بایزان‌منش و حسین مقدم را از دست داده است.

علیرضا سوزنچی، امیر محاسبتی، احمد ریحانه، عباس نکویی، محرم نجف زاده، پوریا علیدادی، ناصر کاشانی، 
 فاطمه منچگانی، شیما علیدادی، عادله عاکفی، ستاره سینایی، آیدانا شاهدی، محدثه دیندار، مطهره گل محمدی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

پریا رشیدی، ریحانه ندیمی، پانیذ یعقوبی، ساینا ارسنجانی، محمد مهدی صفری، علیرضا غلامی، محیا ظفری، یاسین رضایی نیز کودکانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«کاروان خورشید» که در گروه تئاتر «هدهد هفت هنر» تولید شده است  هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود و اجرای آن تا ۱۵ شب ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->