قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده ایجاد پارلمان محیط زیست یک ضرورت برای نجات آب در دولت چهاردهم باشد بنی صدر و رجوی چگونه از ایران فرار کردند؟ دستگیری متهمان جنایت در مقابل آرامگاه فردوسی + عکس چهار میوه را شب‌ها نخورید آموزش دستور العمل‌های بهداشتی به بیش از ۵ هزار نفر از موکب‌داران در مشهد توزیع ۱۵۶ میلیون جلد کتاب درسی در سال تحصیلی جاری | دریافت وجه از والدین در مدارس دولتی در صدر شکایت ها وقوع گردوخاک در جاده‌های شرقی خراسان‌رضوی (۸ مرداد ۱۴۰۳) امدادرسانی اورژانس به ۱۴ مورد گرمازدگی در سه روز اخیر در خراسان‌رضوی افزایش سفر‌های جاده‌ای به خراسان‌رضوی در تیر‌ماه ۱۴۰۳ انتشار فراخوان ویژه تشکل‌های مردمی برای ارائه طرح در خصوص آسیب‌های اجتماعی پرداخت هزینه‌های پروتز برای مردم زیاد است، بیمه‌های پایه اقدام کنند
سرخط خبرها

تجمع اعتراضی مردم شهرکرد به قطعی آب + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۱۴۹۷
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
تجمع اعتراضی مردم شهرکرد به قطعی آب + فیلم
جمعی از مردم شهرکرد در پی قطعی مکرر و چند روزه آب در شهرکرد مقابل استانداری تجمع کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز جمعی از مردم شهرکرد با در دست‌داشتن دست نوشته‌ها و سردادن شعارهایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسئول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

خبرگزاری فارس نوشته است که در جریان تجمع مسئولان استان در میان مردم حاضر و به مطالبات آن‌ها پاسخ دادند.

بعد از سیل هفته گذشته، آب سرچشمه کوهرنگ که تأمین کننده اصلی آب شهرکرد است گل‌آلود شده. شدت سیل به مسیر انتقال آب نیز آسیب جدی وارد کرده است.

در روزهای گذشته، آب‌رسانی سیار با تانکر و توزیع آب بسته‌بندی شده در این شهر در حال انجام است.

بامداد امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از طرح پدافندی آبرسانی شهرکرد گفته بود: اکیپی که در حال تکمیل خط عمان سامانی هستند در تلاش‌اند تا امروز طرح به اتمام برسد و آب وارد مدار شود. این خط توانایی انتقال ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه را دارد. بهره‌برداری از این خط بیش از ۷۵ درصد مشکل آب را حل خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا نیز نوشته است: در پی بارش‌های سیل‌آسا، آب چشمه کوهرنگ به‌ عنوان تامین کننده ۵۰ درصد آب شرب شهرکرد و تعدادی از شهرها و روستای واقع در مسیر گل‌آلود شد به‌گونه‌ای که پس از گذشت ۸ روز هم‌چنان برخی محلات شهرکرد دچار قطعی، کدورت آب و کاهش فشار آب است.

امروز ۲۵ مردادماه جمعی از مردم شهرکرد در مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار رفع این بحران شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->