پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی سالانه حدود ۸ میلیون نفر در جهان، بر اثر عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف تنباکو جان می‌دهند  اورژانس مشهد به افراد گرمازده امداد می‌رساند | امداد‌رسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی به ۴۰ مورد گرمازدگی لزوم استفاده از عینک آفتابی استاندارد در فصل تابستان آخرین وضعیت شیوع تب دنگی در خراسان‌رضوی بیشترین مکمل‌ها و ویتامین‌های مصرفی در کشور چیست؟ | هشدار مصرف بیش از حد در برخی بیماران ۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند 
سرخط خبرها

برخورد پلیس با فروشندگان لباس‌های زاپدار و نامتعارف

  • کد خبر: ۱۲۱۶۵۲
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
برخورد پلیس با فروشندگان لباس‌های زاپدار و نامتعارف
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پلیس تهران گفت: واحد‌های صنفی مکان‌هایی هستند که به عنوان امکنه عمومی از آن‌ها یاد می‌شود، متصدیان این واحدها ملزم هستند به رعایت و کنترل شئونات اسلامی در واحد‌های صنفی هستند.
سردار رحیمی با اشاره به جمع آوری البسه هایی که مطابقتی با شئونات ایرانی اسلامی ندارند، اظهار کرد: شلوار زاپ دار، پاره، بدن نما نباید در واحد‌های صنفی عرضه شوند.
وی افزود: باندهایی که اقدام به جعل انواع گذرنامه و … میکردند، برخورد و در این زمینه ۴ باند جعل مدارک، گذرنامه و قاچاق انسان نیز شناسایی و نفرات آن دستگیر شدند.
فرمانده پلیس تهران گفت: فردی در جنوب تهران با تشکیل باند قمار و‌ شرطبندی فعالیت گسترده‌ای در این زمینه می‌کرده است که سردسته باند دستگیر و حساب مسدود شد که بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حسابش بود.
سردار رحیمی ادامه داد: ۱۸ شرور بازار تهران که عاملان سرقت از یک هیئت مذهبی در محله یافت آباد که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و‌ وحشت و همچنین اقدام به ضرب شتم عزاداران کرده بودند دستگیر شدند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->