حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

زهرا علیمردانی صعود به قله آرارات را تقدیم سردار سلیمانی کرد

  • کد خبر: ۱۲۲۲۵۴
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
زهرا علیمردانی صعود به قله آرارات را تقدیم سردار سلیمانی کرد
زهرا علیمردانی فرزند شهید عباسعلی علیمردانی در حرکتی زیبا صعود به قله آرارات را تقدیم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خبرش برایم جالب بود: بانویی بر فراز یکی از قله‌های بزرگ دنیا ایستاد در حالی که شالی که بر گردن داشت همه آرمانش‌هایش را نشان می‌داد. زهرا علیمردانی فرزند شهید عباسعلی علیمردانی است، سومین برادر شهید خانواده‌ای که شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است. از سال ۹۵ فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است و پس از صعود‌های داخلی اعم از قله دماوند، تفتان و غیره، با گذراندن دوره‌های مختلف کوهنوردی، در تاریخ ۲۸ تیرماه (پس از سه روز) موفق به صعود قله آرارات، بام ترکیه، شد. او یک روز مهمان شهربانو شد تا بعد از آن، روزی روی قله‌ای در اطراف شهر به گفتگو بنشینیم.
خانم علیمردانی که حالا روی سی‌ونه‌سالگی ایستاده است می‌گوید: «ورزش و کار فرهنگی گمشده این روز‌های من بود وقتی که در روزمرگی‌ها می‌خواستم کاری متفاوت انجام دهم، کاری که خاص بانوان مسلمان باشد.»

او صعود قله آرارات (۵۱۷۰ متر ارتفاع) را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیم کرد. «بعد از پایان دانشگاهم و هم‌زمان با کار، به این فکر کردم که چرا این همه سال از ورزش دور بودم. فرزندم بزرگ شده بود، اما هنوز نتوانسته بودم به علاقه‌ام فکر کنم. ورزش کوهنوردی هم برایم آشنا نبود، اما خیلی زود توانستم یک مربی خوب پیدا کنم.»

خانم علیمردانی می‌گوید: «من کمتر در جایی گفته‌ام که فرزند شهید هستم، اما تلاش کردم مسیر پدرم را به اشتراک بگذارم. دوست دارم ایثار و شهادت در همه رشته‌های ورزشی و فرهنگی دیده شود. یکی از ناراحتی‌های من این است که هیچ حمایتی از کوهنورد‌ها نمی‌شود وگرنه من می‌توانستم این صعود را در دیگر قله‌ها هم تجربه کنم. فعلا منتظر هستم ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود. قطعا صعودم به یکی از قله‌های گرجستان را به شهدا تقدیم خواهم کرد.»
برخی‌ها پرسیده‌اند چرا صعودش را به پدرش تقدیم نکرده است، اما او معتقد است شهید حاج قاسم پدر همه فرزندان شهداست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->