دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خواهران ضارب خانواده شهید خادم صادق دستگیر شدند + جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۳۳۴۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
  • ۹
خواهران ضارب خانواده شهید خادم صادق دستگیر شدند + جزئیات
فرماندار شهرستان شیراز گفت: دو زن هتاک و ضارب خانواده شهید منصور خادم صادق لحظاتی پیش در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، لطف الله شیبانی گفت: لحظاتی پیش دو زن هتاک و ضارب همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

شیبانی ادامه داد: این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.

عصر یکشنبه ششم شهریورماه جاری دو زن بدحجاب در پاساژ مصطفوی شیراز به دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر هتاکی و این خانواده شهید را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز امروز دوشنبه هفتم شهریور تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

شهید منصور خادم صادق از از شهدای بنام استان فارس است. وی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، زرهی لشکر ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی ایفا کرد.

شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین گذاری شده در جاده ام القصر پای خود را از دست داد.

این جانباز خستگی ناپذیر، در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و پس از تشییع باشکوه در شیراز، در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر  به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
5
3
اون شهید بزرگوار جان خودش رو برای امنیت و آرامش ملت فدا کرد تا زن و دخترش برن به مردم رو عصبی و دین زده کنند تا تشویق بشن و دوتا خواهر بیچاره و هموطن ما پرونده دار بشن! یاد آهنگ ابی افتادم از گلرویی که شهید به مادرش وصیت کرد مادر نذار اسم من باتوم بشه رو سر مردم
محمد حسین نقش آرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
2
2
الحمدالله که دستگیر شدن ،خداروشکر،انشالله دیگه این اتفاقات نیفته و قانون محکم تر اجرا بشود انشالله.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
1
واقعاً درود بر خانواده شهید که در مقابل منکر ایستادند
کسانی که مسأله اختلاس رو با بی حجابی مقایسه می‌کنند به این نکته توجه کنند که هر چیزی جای خود را دارد هم باید در مقابل بی حجابی و بی عفتی ایستاد و هم در مقابل اختلاس
در ضمن که هم حکومت و هم دولت در مقابل اختلاس ایستاده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
3
1
خواهان اشد مجازات برای دوزن دریده که حتک حرمت کرده اند هستیم خواهان اشد مجازات برای افراد تشویق کننده هستیم اینجا شام نیست اینجا ایران هست
زالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
2
1
درخواست اشد مجازات را داریم خانواده شهدا عزیزان این ملت هستن مگه اینجا شام یا کوفه است که یکی عزیزش را در راه اسلام فدا کند واهل بیتش بخاطر ادای فریضه الهی هم کتک بخورد
فاطمه سالاروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
2
1
اشد مجازات را برای این جسارت کنندگان را خواستاریم تا عبرتی باشند برای آیندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
3
2
آقای طرفدار ابی، می تونی تشریفتو از این مملکت ببری همون امریکا پیش ابی جونت. اینجا ایرانه و جای بی غیرتها نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
1
1
خواهان اشد مجازات هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
2
هیچ گاه کسی را قضاوت نکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->