برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

برگزیدگان نهمین جشنواره ملی عکس رضوی معرفی شدند

  • کد خبر: ۱۲۴۱۶
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
برگزیدگان نهمین جشنواره ملی عکس رضوی معرفی شدند
برگزیدگان نهمین جشنواره ملی عکس رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی- هنری امام رضا (ع) عصر پنجشنبه، ۲۸ آذرماه طی آیینی در محل مجتمع فرهنگی- هنری امام رضا (ع) در مشهد معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: هشت دوره پیشین جشنواره سراسری عکس رضوی به همت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در تبریز برگزار شد و امسال بنا به درخواست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نهمین دوره آن در مشهد برپا شد.

محمدرضا محمدی اظهار داشت: نهمین دوره این جشنواره عکس در بخش‌های حرفه‌ای، تلفن همراه، اردویی و بخش ویژه برنامه‌ریزی شد و موضوعات آن نیز در زمینه عکاسی اجتماعی و عکاسی معماری بود.

وی موضوع بخش عکاسی اجتماعی این جشنواره را ؟«معارف و کرامت انسانی در سیره حضرت امام رضا(ع)، آداب زیارت، نماز، دعا و نیایش، ایثار و شهادت، آیینهای دینی و مذهبی در جهان اسلام»، موضوعات بخش عکاسی هنر معماری و هنرهای اسلامی را «حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، امامزادگان، عتبات، مساجد و حسینیه‌ها» و همچنین موضوع بخش ویژه این رویداد فرهنگی هنری را «فرهنگ حجاب و عفاف» ذکر کرد.

محمدی اضافه کرد: خراسان رضوی مانند دوره‌های گذشته این جشنواره در ارسال عکس پیشتاز بود و بعد از آن به ترتیب استان‌های تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی و قم بیشترین تعداد عکس ارسالی به جشنواره را داشتند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سه هزار قطعه عکس در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ملی عکس رضوی ارائه و پس از پالایش اولیه ۸۰۰ عکس برای داوری در مرحله نخست انتخاب شدند.

محمدی افزود: هفت داور این رویداد در نهایت ۷۱ اثر ۵۴ عکاس را در بخشهای مختلف شایسته حضور در مرحله نهایی جشنواره دانستند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی نهمین جشنواره ملی عکس رضوی در بخش حرفه‌ای و موبایلی هر کدام هشت برگزیده، در بخش ویژه یک برگزیده و در بخش اردو سه برگزیده توسط هیات داوران معرفی شدند.

او اظهار داشت: نهمین جشنواره ملی عکس رضوی جوایز خود را در بخش تلفن همراه (موبایلی) به آقای غلامی از شهر اراک، پرهام حجازی از شهر اصفهان، حسین حسین‌زاده از شهر مشهد، زهرا حبیبی از شهر شیراز، مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد، ملیحه ذاکر رضوی از جزیره کیش، محمدمهدی ورال از شهر قم و محمدصالح شریفی از شهر سنقر هدیه کرد.

وی بیان کرد: در بخش اردویی هیات داوران، مهنوش اورک از شهر اهواز، نگین محمدی‌فر از شهر اصفهان و پرهام حجازی از مشهد را به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کردند و در بخش ویژه این جشنواره از مینا نوعی شهری از شهر تبریز قدردانی نمودند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هیات داوران نهمین جشنواره ملی عکس رضوی جوایز بخش حرفه‌ای را به ابراهیم جامعی از شهر اهواز، افشین آذریان از اصفهان، روح‌الله جوانی از شهر اصفهان، سعید قاسمی از شهر اهر، هادی دهقان‌پور از سبزوار، مهدی اسحاقی قالیباف از مشهد، مرجان تقی‌پور از مشهد و مریم دوست‌محمدی از شهر بجنورد هدیه کرد.

در پایان این مراسم از نمایشگاهی از عکس‌های برگزیده و برتر نهمین جشنواره عکس رضوی در محل مجتمع فرهنگی- هنری امام رضا(ع) برپا شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->