انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

توضیحات سفیر ایران در عراق درباره بسته شدن مرز خسروی

  • کد خبر: ۱۲۴۶۷۱
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
  • ۱
توضیحات سفیر ایران در عراق درباره بسته شدن مرز خسروی
سفیر ایران در عراق گفت: در حال رایزنی برای بازگشایی مرز خسروی هستیم تا رفت و آمد زائران تسهیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدکاظم آل صادق با بیان اینکه من در حال حاضر در مرز خسروی هستم اظهار کرد: ازدحام جمعیت در مرز خسروی مشکلاتی را به وجود آورده بود و در همین چهارچوب مقامات عراق دستور دادند که مرز موقت بسته شود.

وی با بیان اینکه با مدیریتی که صورت گرفت جمعیت در مرز تخلیه شده و تلاش شد تا موضوع مدیریت شود، ادامه داد: رایزنی بین مقامات دو کشور برای حل مسئله به وجود آمده ادامه دارد و امیدواریم که در پی این رایزنی‌ها شرایط به حالت عادی برگردد و مرز بار دیگر باز شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت تردد زائران اربعین| تا اطلاع ثانوی به مرز خسروی نروید

تردد یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار زائر از مرز‌ها

مردم برای تردد به عراق فقط به مرز مهران مراجعه نکنند

این دیپلمات ارشد کشورمان در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با فوت یک شهروند ایرانی در مرز خسروی هم گفت: یک پیرمرد ۸۰ ساله بعد از اینکه گذرنامه‌اش در مرز مهر شده بود و کارهای مربوط به خروج را انجام داده بود در مسیر خسروی به سمت بغداد فوت کرد و در واقع این فوت بخاطر فشار و ازدحام جمعیت نبوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهان آرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
0
روحش با اباعبدالله محشور باد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->