وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
سرخط خبرها

باطل شدن ۴ پرواز نجف و بغداد، نماینده ویژه وزارت راه را به فرودگاه مشهد کشاند

  • کد خبر: ۱۲۵۳۱۳
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
باطل شدن ۴ پرواز نجف و بغداد، نماینده ویژه وزارت راه را به فرودگاه مشهد کشاند
صبح امروز مخاطبان شهرآرانیوز با ارسال تصاویر و برقراری تماس‌هایی، از باطل شدن ۴ پرواز در فرودگاه بین‌المللی مشهد به مقصدهای نجف و بغداد خبردادند.

بی باک | شهرآرانیوز، تصویری از تابلو اعلام پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد توسط مخاطبان به دست ما رسید که طبق آن چهار پرواز از مبدا مشهد به مقصد بغداد و نجف باطل اعلام شده است.
این چهار پرواز مربوط به هواپیمایی فلای بغداد با شماره ۵۶۴ به مقصد بغداد، هواپیمایی عراقی با شماره ۱۱۲۴ به مقصد نجف، هواپیمایی عراقی با شماره ۱۲۲۴ به مقصد نجف و هواپیمایی زاگرس به شماره ۳۰۱۱ به مقصد نجف می‌باشد.
نماینده هواپیمایی فلای بغداد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص لغو پرواز‌های این شرکت هواپیمایی نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: چیزی به ما اعلام نشده است.

حضور نماینده ویژه وزارت راه در فرودگاه مشهد

جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در گفتگو با شهرآرانیوز از حضور نماینده ویژه وزارت راه در فرودگاه مشهد خبرداد و گفت: هم اکنون نماینده وزیر و نماینده هواپیمایی فلای بغداد در فرودگاه مشهد پیگیر دلیل لغو پرواز و در صورت نیاز جایگزینی پروازی دیگر هستند.
وی در خصوص ابطال سایر پرواز‌ها به مقصد عراق نیز گفت: متاسفانه هواپیمایی عراقی فروش بلیط به نرخ مصوب ایران را قبول ندارد و فروش بلیط انجام نمی‌دهد.
مدیرروابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز درباره ابطال پرواز هواپیما‌های داخلی نیز گفت: تاکنون هیچ پرواز ایرلاین‌های داخلی به مقصد نجف و بغداد باطل نشده است و فقط هواپیمایی معراج به دلیل نقص فنی باطل شد که ۲۶۲ مسافر این پرواز با هواپیمای جایگزین اعزام شدند.
جعفری ادامه داد: پروازی هم که در تابلو باطل اعلام شده است، مربوط به برنامه روتین ماهانه است که در تابلو ثبت می‌شود. پیش از آغاز اعزام زائران به مراسم اربعین برخی پرواز‌ها به صورت چارتری به شرکت‌ها واگذار شده بود که توسط وزارت راه ابطال و به ستاد اربعین واگذار شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، این در حالی است که چند روز قبل نیز چند پرواز دیگر از فرودگاه مشهد به مقصد نجف باطل شده بودند که باعث سرگردانی مسافران شده بودند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->