تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند
سرخط خبرها

واژگونی مرگبار تراکتور در شمال هند

  • کد خبر: ۱۲۸۰۹۲
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
واژگونی مرگبار تراکتور در شمال هند
مقامات هند روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند: یک تراکتور که واگنی حامل تعداد زیادی از مردم را به دنبال خود می‌کشیده، واژگون و به داخل آبگیری عمیق در شمال این کشور سقوط کرده که در پی این حادثه ۲۶ تن جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مقامات پلیس محلی در این باره گفت: واژگونی که این تراکتور به دنبال خود می کشیده، حامل حدود ۴۰ نفر بوده و در مسیر بازگشت از محل برگزاری مراسمی در یک معبد هندو، دچار سانحه شده است. همچنین بیشتر قربانیان این حادثه به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند.

این حادثه در ایالت اوتار پرادش هند رخ داده و در پی وقوع آن دستکم ۱۰ تن دیگر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده اند با این حال تاکنون علت وقوع این حادثه مشخص نشده و تحقیقات برای بررسی جزئیات آن آغاز شده است. برخی منابع داخلی هند شمار مصدومان را بیشتر و حدود ۲۰ نفر گزارش کرده اند.

"نارندرا مودی"، نخست وزیر هند نیز در صفحه توییتر خود نسبت به وقوع این حادثه ابراز تاسف کرده است.

اخیرا نیز در حادثه ای مشابه در هند ۱۲ تن جان خود را از دست داده بودند. هند بالاترین نرخ مرگ و میر جاده ای را در جهان دارد و سالانه صدها هزار نفر در این کشور کشته و زخمی می شوند.

به گزارش آسوشیتدپرس، بیشتر تصادفات در این کشور ناشی از رانندگی بی احتیاطانه، زیرساخت های جاده ای نامناسب و وسایل نقلیه قدیمی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->