سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خواسته بازنشستگان از تامین اجتماعی: پرداخت معوقات را از مهرماه آغاز کنید نه آبان ماه!

  • کد خبر: ۱۲۹۰۵۸
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
  • ۷
خواسته بازنشستگان از تامین اجتماعی: پرداخت معوقات را از مهرماه آغاز کنید نه آبان ماه!
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری تهران خواستار پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح از مهرماه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان سایر سطوح کارگری، شش ماه در انتظار اجرای قانون مزدی ماندند؛ بعد از آن نیز، حدود یک ماه و چند روز است که منتظرند نحوه پرداخت معوقات پنج ماهه مشخص شود.

بعد از مدت‌ها انتظار، میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) گفت: در سازمان تامین اجتماعی پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح را داریم که تلاش می‌کنیم این معوقات را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم.

علی اکبر عیوضی (عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه با تاکید بر اینکه بازنشستگان انتظار دارند در مهرماه معوقات خود را دریافت کنند؛ می‌گوید: از آنجا که افزایش حقوق مطابق مصوبات شورایعالی کار و مصوبه هیات مدیره سازمان، در مرداد ماه پذیرفته شد و از شهریور پرداخت شد؛ در همان زمان، مدیرعامل و سرپرست وقت وزارت کار قول دادند که دراولین فرصت معوقات پنج ماهه، همراه حقوق و به تدریج پرداخت می‌شود؛ ما انتظار داشتیم تا امروز زمانبندی دقیق پرداخت رسانه‌ای شده و پرداخت‌ها از مهرماه آغاز شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی که بازنشسته‌ها با آن مواجه هستند، انتظار داریم لااقل بخشی از معوقات در مهرماه پرداخت شود؛ سازمان مدعیِ کمبود نقدینگی است، اما هرچه به پایان سال می‌رویم بازهم به دلیل پرداخت عیدی و مسائل مانند آن، کمبود بودجه‌ی سازمان تشدید خواهد شد بنابراین بهتر است که از همین ماه، پرداخت مطالبات آغاز شود.

عیوضی در پایان می‌گوید: انتظار داریم سازمان تهمیداتی بیندیشد و اعتبار کافی برای پرداخت معوقات بازنشستگان اختصاص دهد؛ توقع ما این است که پرداخت مطالبات پنج ماهه از مهر ماه آغاز شده و تا بهمن تمام شود و به ماه پایان سال نکشد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
بسمه تعالی
پول باز نشسته را می گویند نداریم ولی وام ۱۲ میلیون برای اربعین دارند خداوندا چشمی بینا وگوشی شنوا اعطا کن که هر کاری انجام می دهیم برای رضای خودت باشد آمین یا رب العالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
چرابرای افزایش مجدد حقوق کارمندان دولت و لشکری و کشوری و همچنین متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و افزایش حقوق مجدد آنها پول دارید و بودجه اختصاص داده و همین هفته تصویب کردید . ولی برای افزایش حقوق بازنشستگان کارگری و متناسب سازی حقوق آنها پول ندارید .دولت اگر پول دارد اول بدهی خود را به تامین اجتماعی بدهد . بعد حقوق کارمندان خودش را افزایش دهد. چرا ما بازنشستگان تامین اجتماعی باید برای دریافت حق خود همش فریاد بزنیم اماکارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری بدون چون و چرا سالی چند بار حقوق و حق ویژه و غیره شان افزایش میابد؟
مگر قرار نیست بداد ضعفا برسید پس چرا پارتی کارمندان دولت لشکری و کشوری وکارکنان دانشکده ها و معاونت غذا و دارودرمان و بازنشستگانتان شده اید در صورتیکه ما بازنشستگان تامین اجتماعی فقط 1 میلیون و 600 هزارنفریم که حقمان را از پول بیمه ای که واریز کرده ایم میخواهیم و میخواهیم حقوقمان با کارگران شاغل متناسب سازی شود و تمام مزایای کارگران شاغل را داشته باشیم مانند عیدی و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
چرا ۲۵ درصد سال گذشته نمیدهین چرا به فکر مردم نیستین چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
0
0
این اقای میرهاشمی فکرمیکنه بازنشسته ها چون سنی ازانها گذشته فراموشکار نداقای هاشمی شما برج اول ودوم سال گفتیدمامشکلی درپرداخت نداریم به محض اینکه دولت اعلام کنه ما پرداخت میکنیم حالا چطور اعلام میکنی سعی میکنیم از ابان پرداخت میکنیم والا خداخوشش نمیاد این قدر این بازنشسته ها را اذیت میکنی یک روز بایدجواب پس بدی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
1
سلام چرا حقوق من را 21هرماه واریز می کردن تا حالا واریزنکردن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
این امروز وفردا مارا کشته حل این معما ماراکشته
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
برای کارمندان خودشان و بازنشستگان کشوری و لشکری پول دارند اما برای بازنشستگان کارگری ندارند و از طرفی هم دم از عدالت میزنند،خودشان قضاوت کنند ببینند با حقوق پنج میلیون خردای یک ماه بازنشسته می توانند یک روز زندگی کنند ولی ما مجبور هستیم باید بخور و نمیر زندگی کنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->