نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پایان جدال هزارامتیازی

  • کد خبر: ۱۲۹۵۸۲
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
پایان جدال هزارامتیازی
تنیس هزارامتیازی جایزه‌بزرگ مشهد با قهرمانی یک غیرمشهدی تمام شد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های جایزه‌بزرگ هزارامتیازی فرانگران نوین به‌میزبانی مشهد بعد از یک‌هفته با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. تورنمنتی که بزرگ‌ترین رقابت‌‎های امتیازی کشور به حساب می‌آید و برای نخستین‌بار در استان خراسان‌رضوی و به‌میزبانی مشهد در زمین‌های تنیس خاکی مجموعه ورزشی سجاد برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها که با شرکت ۷۲ تنیسور از سراسر کشور برگزار شد، در بخش انفرادی بخت اول رقابت‌ها به جام رسید و در بخش دوبل هم همین تنیسور در کنار یک تنیسور مشهدی جام را بالای سر بردند.

تنیسور مشهدی در تیم برنده دوبل

در رقابت‌های دوبل این دوره از مسابقات جایزه‌بزرگ مشهد حامد نواختی، تنیسور مشهدی، در کنار امیرحسین بادی، ستاره ملی‌پوش حاضر در رقابت‌ها، ترکیب تیم برنده را تشکیل می‌دادند. دو تنیسور مشهدی و قمی که تا فینال یکی پس از دیگری حریفان را از پیش‌رو برداشتند و در فینال هم در جدال نزدیک بهمنی و عطروشی از مازندران را شکست دادند تا قهرمان این مسابقات شوند.

بخت اول، قهرمان آخر

امیرحسین بادی، ستاره قمی که پیراهن تیم‌ملی را به تن می‌کند، از روز اول این مسابقات بخت اول قهرمانی بود و در پایان هم توانست در یک فینال راحت و بی‌دغدغه مقابل محمد مهبد از تهران به برتری برسد و جام را بالای سر ببرد. بادی در دیدار فینال انفرادی در دو ست پیاپی و با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۲ برنده بازی شد. او علاوه بر کسب هزار امتیاز این رقابت‌ها که در رنک کشوری او تأثیرگذار است، جایزه‌بزرگ مسابقات را هم به جیب زد.

از حضور تماشاگران تا رالی‌های دیدنی

دیدار فینال این مسابقات درحالی روز گذشته برگزار شد که این بازی در زمین شماره‌یک خاکی مجموعه ورزشی سجاد برگزار شد. رقابتی که تماشاگران زیادی هم از آن دیدن کردند. در این بازی بار‌ها رالی‌های دیدنی بین دو تنیسور فینالیست انجام شد که هواداران حاضر را به وجد آورد و کیفیت خوب تورنمنت را نشان داد. کیفیتی که هواداران به آن اذعان داشتند و با تماشای آن از نزدیک می‌شد به‌وضوح این مهم را حس کرد.

تدین: بزرگ‌ترین تورنمنت ایران را برگزار کردیم

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی در حاشیه این مسابقات به شهرآراورزشی گفت: «این بزرگ‌ترین مسابقات بعد از گرنداسلم‌ها در سطح فدراسیون‌های ملی است که خوشبختانه به‌میزبانی مشهد برگزار شد.» محمدرضا تدین افزود: «کیفیت تورنمنت خوب بود و می‌توانم بگویم مسابقات فراتر از سطح تنیس ایران برگزار شد.»

وی با تأکید بر کیفیت و بزرگی این رقابت‌ها اظهار کرد: «دیگر تورنمنت‌های کوچک در سطح تنیس خراسان نیست. ما باید سمت چنین تورنمنت‌هایی برویم. فکر نمی‌کنم هیئت‌های ورزشی دیگر بتوانند در چنین سطحی مسابقات برگزار کنند.» تدین یادآور شد: «چند سالی در زمینه زیرساخت‌ها وقت گذاشتیم، سالن بدن‌سازی تخصصی زدیم، نورمان را درست کردیم، زمین‌هایمان را بهسازی کردیم و حالا فکر می‌کنم اگر بتوانیم یکی‌دو نقص دیگرمان را رفع کنیم، می‌توانیم مرکز ملی تنیس در مشهد داشته باشیم.»

میزبانی مشهد و ۸۴ میلیون تومان جایزه

جایزه‌بزرگ تنیس هزارامتیازی مشهد ۸۶ میلیون تومان جایزه داشت. جایزه‌ای که به نفرات برتر این دوره از مسابقات در مجموع بخش انفرادی و دوبل اهدا شد. این درحالی است که اسپانسر صنعتی این دوره از مسابقات، در حاشیه بازی‌ها از احتمال حضور در سایر رشته‌های ورزشی برای پیوند بین ورزش و سلامت با بخش صنعت به شهرآراورزشی خبر داد. میزبانی مشهدی‌ها در این مسابقات هم مورد توجه شرکت‌کنندگان بود.

محمد مهبد، نایب‌قهرمان این مسابقات، با اشاره به این موضوع گفت: «تورنمنت خوبی بود و باید از میزبانی مشهد تشکر کنم. مشهد همیشه در تنیس میزبان خوبی بوده است.» امیرحسین بادی، قهرمان قمی این تورنمنت، هم بعد از فتح جام گفت: «این مسابقات آخرین مسابقه سال بود و با وجود اینکه ملی‌پوشان به‌دلیل مسائل شخصی و خستگی لیگ‌برتر در این رقابت‌ها حاضر نشده بودند، سطح کیفی مسابقات خوب بود.» وی خاطرنشان کرد: «بازیکنان خوبی در این تورنمنت بودند و من سید یک بودم و خوش‌حالم که توانستم قهرمان شوم.»

بادی که سال‌هاست پیراهن تیم‌ملی را می‌پوشد و در رده‌های مختلف سنی هم ملی‌پوش بوده، بار‌ها به مشهد آمده است و درباره میزبانی مشهد از این رقابت‌ها اظهار کرد: «از ۱۰ سالگی در مشهد و مجموعه ورزشی سجاد راکت زدم و همیشه از این شهر خاطرات خوشی دارم. به‌نظرم مشهدی‌ها همیشه میزبانان خوبی برای تنیسور‌ها در رقابت‌های کشوری بودند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->