نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها
کلاف استقلال و استرا پیچیده‌تر شد!

فرهاد مجیدی هم نیمکت استقلال را پس زد

  • کد خبر: ۱۳۰۱۰
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
فرهاد مجیدی هم نیمکت استقلال را پس زد
عصر دیروز فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام شخصی خود متنی را منتشر کرد و در آن از نپذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری استقلال خبر داد.
باشگاه استقلال روز پنجشنبه در بیانیه‌ای به‌طوررسمی اعلام کرد که در مذاکراتش با استراماچونی به بن‌بست رسیده است و دیگر این مربی مسئولیتی در کادر فنی آبی‌ها نخواهد داشت. این اتفاق درحالی رقم خورد که هواداران این تیم آخر هفته‌ای پر از استرس را پشت‌سر گذاشتند. بعد از اتمام‌حجت باشگاه با استراماچونی، فتح‌ا... زاده شبانه از هیئت‌مدیره استقلال استعفا کرد! روز گذشته، اما مدیربرنامه‌های مربی ایتالیایی از طریق رحمان رضایی پالس‌های مثبتی را فرستاد که همین اتفاق، وزارتخانه! را بار دیگر به جنب‌وجوش واداشت.

استعفای شبانه «فتل»!
در بحرانی‌ترین روز‌های باشگاه استقلال، هر روز اخبار ناامیدکننده‌ای به گوش می‌رسد. برکناری امیرحسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه و سپردن سکان مدیریت استقلال به دست اسماعیل خلیل‌زاده که سرپرستی خود در این باشگاه را «جوک سال» خوانده بود، در کنار قطعی‌شدن جدایی آندره‌آ استراماچونی و ناکامی آبی‌پوشان در رسیدن به نتایج مطلوب، همه‌چیز را خراب کرد. این اتفاقات، پایان کار استقلال نبود؛ زیرا علی فتح‌ا... زاده هم با استعفای شبانه خود، شوک دیگری به هواداران استقلال وارد آورد. او که در روز‌های نخست بازگشت به باشگاه، خبر از بازگرداندن استراماچونی می‌داد، به‌خاطر یکسری از مصاحبه‌هایش مورد انتقاد شدید ازسوی هواداران به‌ویژه در فضای مجازی قرار گرفت و همین‌موضوع به‌عنوان مهم‌ترین دلیل استعفای او قلمداد شد. اما پشت‌پرده ماجرا، در نوع خود جالب است. گویا فتح‌ا... زاده نیم‌ساعت قبل از استعفای خود، با خلیل‌زاده به‌صورت تلفنی صحبت کرده و حتی راهکار‌های خود برای عبور از شرایط فعلی را ارائه داده بود. به‌معنای دیگر، فتح‌ا... زاده در آن تماس به خلیل‌زاده گفته بود هیئت‌مدیره و سرپرست پست مدیرعاملی باید درحال‌حاضر چه کاری انجام بدهند تا استقلال از بحران خداحافظی با استراماچونی عبور کند، اما خودش نیم‌ساعت بعد از این تماس، در اینستاگرام استعفا کرد!

لتو: رفتار نمایندگان باشگاه مانع هر توافقی شد
سباستین لتو، یکی از دستیاران استراماچونی، به قطع همکاری باشگاه با مربی ایتالیایی و تیم فنی‌اش، واکنش نشان داد. وی در مصاحبه‌ای که در توتومرکاتووب منتشر شد، اظهار کرد مشکل همکاری با استقلال، فقط بحث پول نبوده، بلکه مسائل دیگری هم بوده‌است. لتو دراین‌باره گفت: آنچه از طرف سرمربی خواسته شد، دقیقا همان چیز‌های بودند که در قرارداد وجود داشت؛ همان مواردی که در نیم‌فصل نخست برآورده نشدند. لتو افزود: ۲ روز قبل ما برنامه آماده‌سازی و سازمان‌دهی تیم را برای بازگشت از تعطیلات دومرتبه در نظر گرفتیم و اطمینان داشتیم که با شوروهیجان زیاد به تهران بازخواهیم گشت، اما رفتار یکسری از نمایندگان باشگاه مانع هر توافقی شد.

پاستورلو پیام داد، وزارتخانه دست‌به‌کار شد!
دراین‌بین، اما روز گذشته شنیده شد که فدریکو پاستورلو از طریق رحمان رضایی به وزارت ورزش پیغام داده حاضر است استراماچونی را با بازگشت به همان قرارداد دوساله به ایران برگرداند. وزارت ورزش هم بلافاصله به هیئت‌مدیره استقلال دستور مذاکره فوری داده و درحال‌حاضر باشگاه استقلال منتظر است شرایط پیشنهادی جدید ازسوی پاستورلو به باشگاه اعلام شود تا طرفین برای آخرین‌بار مذاکره کنند. این‌بار طبق خواسته پاستورلو مذاکره فقط با مدیرعامل باشگاه و مستقیم انجام می‌شود. خلیل‌زاده قرار است پس از دریافت پیشنهاد کتبی پاستورلو، بلافاصله با مدیربرنامه‌های استراماچونی جلسه بگذارد. پاستورلو که همراه خانواده‌اش به دبی سفر کرده است، تمایل دارد این جلسه رودررو و نهایی مذاکره روز یکشنبه در قطر یا امارات برگزار شود. باشگاه استقلال انجام این مذاکره را به دریافت پیشنهاد کتبی پاستورلا منوط کرده است. گویا طبق توافق جدید طرفین، مذاکره نهایی نمایندگان استراماچونی بدون واسطه با سرپرست مدیرعاملی باشگاه انجام می‌شود تا مذاکرات بی‌دلیل طولانی نشود.

فرهاد مجیدی: زمانی می‌آیم که هواداران منتظرم باشند
فرهاد مجیدی که گزینه اصلی سرمربیگری استقلال بعد از استراماچونی بود، اعلام کرد تا زمانی که هواداران نخواهند، سرمربی استقلال نمی‌شود. عصر دیروز فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام شخصی خود متنی را منتشر کرد و در آن از نپذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری استقلال خبر داد. مجیدی در این پست اینستاگرامی نوشت: «در ورزش اگر یک نکته یاد گرفته باشم، این است که ورزشکار هویت حرفه‌ای خود را از باشگاه و هوادارانش می‌گیرد. استقلال تا ابد خانه من است و با هوادارانش احساس مشترک دارم و در هر مسیری همراهشان هستم، مثل ۲ هفته اخیر که با آن‌ها بدترین روز‌ها را گذراندم. با سپاس از باشگاه استقلال که برای سرمربیگری به من اعتماد کرد، باید اعلام کنم فقط روزی به خانه‌ام برمی‌گردم که هواداران – صاحبان اصلی آن خانه – منتظرم باشند و پای دعوتنامه، امضای معنوی آن‌ها باشد. سپاسگزارم از محبت بازیکنان عزیز استقلال که در این روزگار به‌شدت مظلوم واقع شده‌اند». با این عقب‌نشینی ناگهانی مجیدی از سرمربیگری استقلال، ممکن است سری جدیدی از اتفاقات در باشگاه استقلال رخ بدهد، ازجمله تغییرات در هیئت‌مدیره و آغاز دور جدید مذاکرات برای بازگشت آندره‌آ استراماچونی. مجیدی درحالی پیشنهاد هدایت تیم محبوب خود را نپذیرفت که پای آخرین پست اینستاگرامی او ده‌هاهزار کامنت نوشته شد که بیشتر دوستداران استقلال و این ستاره سابق آبی‌های پایتخت، از او خواسته بودند کار در استقلال به‌عنوان جانشین استراماچونی را قبول نکند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->