اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
سرخط خبرها
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

مدیران باید در برابر هر فعل یا ترک فعل خود پاسخگو باشند

  • کد خبر: ۱۳۰۷۹
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مدیران باید در برابر هر فعل یا ترک فعل خود پاسخگو باشند
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم استمرار مبارزه قاطعانه و همه جانبه با مفاسد تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامعلی صادقی در جلسه شورای قضایی استان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد، بر لزوم استمرار مبارزه قاطعانه و همه جانبه با مفاسد تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به حرکت جدیدی که در دستگاه قضایی در زمینه مبارزه با مفاسد به معنی عام به ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شده، افزود: نگاه انقلابی آیت الله رئیسی که به بدنه دستگاه قضایی نیز به طور محسوسی سرایت کرده موجب ایجاد تحرک جدیدی برای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم شریف و بزرگوار شده است.

وی با اشاره به سیاست‌های اصولی دستگاه قضایی گفت: یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های قوه قضاییه به ویژه در دوره تحول؛ مبارزه قاطعانه و شجاعانه با مفاسد اقتصادی است و می‌توان گفت اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از جمله در خراسان رضوی صورت پذیرفته است.

صادقی خاطر نشان کرد: امروز چشم امید همه به مجموعه قضایی است و بر همین اساس توقعات مردم از دستگاه قضایی بسیار بالا رفته، ما نیز موظفیم با تمام توان و با کار مضاعف و تلاش جهادی در زمینه خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم شریف و بزرگوار بکوشیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در زمینه اقتصادی و معیشتی گفت: مسؤولان مربوطه باید به خواسته‌های به حق مردم توجه کرده و در جهت پاسخگویی به این خواسته‌ها تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از مسؤولان انتظار ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت دارند و در این زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی مسؤولان برای انجام وظایف قانونی پذیرفته نیست و مدیران باید در برابر هر فعل یا ترک فعل خود پاسخگو باشند.

صادقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری متذکر شد: دستگاه‌های نظارتی در چهار چوب قانون، تلاش مضاعفی در جهت انجام وظایف محوله دارند و انشاء الله مردم شریف و بزرگوار نیز با حضور پرشور در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس می‌کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه قضایی خراسان رضوی به تشریح سیاست‌های جدید دستگاه قضایی در حوزه نظارت و بازرسی پرداخت.

همچنین لوح تقدیری به پاس سال‌ها خدمات و زحمات حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در جایگاه مدیر کل بازرسی استان خراسان رضوی تقدیم حضور ایشان شد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->