نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

تیم بی‌غم با پاورپلی متلاشی شد

  • کد خبر: ۱۳۱۰۲۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
تیم بی‌غم با پاورپلی متلاشی شد
تیم فوتسال رکن‌آذین مشهد فینال قعرنشینان لیگ برتر فوتسال را واگذار کرد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ اعجاز پاورپلی درست ۲۴ ساعت بعد از پیروزی شیرینی که برای فرش‌آرای مشهد به‌همراه داشت، این‌بار به سناریویی غمناک برای شاگردان بی‌غم بدل شد. این خلاصه داستان دهمین جدال تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه مشهد در لیگ‌برتر فوتسال است. رقابت‌هایی که شب گذشته به پایان ایستگاه دهم رسید و نماینده دوم مشهد مقابل میزبانش آناصنعت پاسارگاد قم تن به شکست داد.

باختی که از آن نظر مهم تلقی می‌شود که هر دو تیم به قعر جدول چسبیده‌اند و سه امتیاز این بازی حکم شش امتیاز داشت. مشهدی‌ها که در طول این فصل هنوز طعم پیروزی را نچشیدند و از ۹ بازی گذشته خود فقط یک امتیاز دشت کرده بودند، در این دیدار چیزی برای ازدست‌دادن نداشتند. بااین‌همه بازهم دست خالی میدان را ترک کردند تا همچنان به رتبه چهاردهم جدول چهارده‌تیمی رقابت‌ها گره خورده باشند و حضور سرمربی نام‌آشنای مشهدی هم روی نیمکت این تیم، گرهی از کارشان باز نکند.

نیمه اول| منسجم، حساب‌شده، ناکام!

سبزپوشان مشهدی روز گذشته شروعی خوب مقابل میزبان داشتند. شاگردان حمید بی‌غم که همان بازیکنان پیش از تعطیلات هستند، با هدایت این مربی توانستند به‌خوبی خودشان را در میدان پیدا کنند و بازی حساب‌شده‌ای به نمایش بگذارند. مشهدی‌ها هفته پیش مقابل کراپ قدرتمند هم این مسئله را نشان داده بودند و دومین حضور بی‌غم روی نیمکت آن‌ها تأثیراتی چشمگیر در عملکردشان داشت.

به‌نحوی که در همه دقایق بازی در نیمه اول تیم مشهد تیم مسلط بر بازی بود. رکن‌آذینی‌ها در این نیمه به‌خوبی دفاع کردند و در حملات هم زهردار نشان دادند و چند موقعیت جدی بازی را روی دروازه تیم میزبان تدارک دیدند. شاگردان بی‌غم خیلی زود نتیجه بازی خوب خودشان را هم گرفتند و توسط میثم برمشوری به گل اول رسیدند. بااین‌همه درست در ثانیه‌های پایانی روی یک ضربه کرنر هاشم فرج‌زاده، کاپیتان قمی تیم آناصنعت که سابقه بازی در فوتسال مشهد را هم در کارنامه دارد، با ضربه سر دروازه میهمان مشهدی را باز کرد تا دو تیم با تساوی یک‌یک به رختکن بروند.

نیمه دوم| تنبیه با پاورپلی اشتباه

بدشانسی مشهدی‌ها در نیمه دوم خیلی زود گریبانشان را گرفت و تیمی که تیم برتر میدان در نیمه اول بود، گل دوم را دریافت کرد. گلی که سعید قلندری روی اشتباه جاگیری سنگربان میهمان وارد دروازه تیم مشهد کرد. بعد از این گل قعرنشین مطلق لیگ که چیزی برای ازدست‌دادن نداشت، با روی‌آوردن به بازی پاورپلی تلاش کرد نتیجه را جبران کند؛ تلاشی که البته نه‌تن‌ها بی‌حاصل بود، بلکه دو گل دیگر هم برای تیم میزبان به‌همراه داشت.

سبزپوشان مشهدی دیروز به‌هیچ‌وجه در تاکتیک پاورپلی موفق نبودند و ابتدایی‌ترین اصول آن را که همانا اضافه‌شدن بازیکن عقب‌گیر بود، انجام ندادند تا این تاکتیک کبریت بی‌خطر میدان باشد. پاورپلی شاگردان بی‌غم زمان بازی را هم به ضررشان کشت و درنهایت روی اشتباهات فردی دو بار هم دروازه‌شان باز شد؛ یک‌بار توسط مهدی کبیری و بار آخر ضربه دقیق سعید قاسمی.

تساوی در زرند علیه تیم مشهد

دو تیم بالای سر رکن‌آذین خاورمیانه مشهد در لیگ‌برتر تیم‌های آناصنعت پاسارگاد قم و مقاومت البرز بودند؛ دو تیمی که یکی در بازی مستقیم نماینده مشهد را زمین‌گیر کرد و دیگری در دیداری که تا ثانیه‌های پایانی ۴ بر ۳ مقابل فولاد زرند ایرانیان عقب بود، درنهایت با یک تساوی یک امتیاز ارزشمند به حساب خویش واریز کرد.

حالا با این نتایج فاصله رکن‌آذین قعرنشین با تیم بالای سرش مقاومت البرز به شش امتیاز و با تیم دوازدهم جدول سفیر گفتمان هشت امتیاز شده است. اتفاقی که هواداران فوتسال خراسان را نگران می‌کند. رکن‌آذین با هر باخت یک گام به خطر قطعی سقوط نزدیک‌تر می‌شود و این مسئله‌ای است که شاید در آینده برای این تیم گران تمام شود.

مس، برنده جدال بزرگ هفته

از حساس‌ترین بازی‌های هفته دهم لیگ‌برتر فوتسال، نبرد بین کراپ الوند و مس سونگون، تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل رقابت‌ها بود. دیداری که به‌میزبانی تیم کراپ در قزوین برگزار شد و در روزی که هواداران فوتسالی حضور پرشوری در سالن داشتند، این تیم میهمان یعنی مس صدرنشین بود که با یک برد خوب به بالانشینی جدول لیگ‌برتر فوتسال ادامه داد. مس در این بازی ۴ بر ۳ از سد کراپ گذشت و نکته ویژه آن گل‌زنی مهدی جاوید، بازیکن مشهدی فصل قبل کراپ، برای تیم سونگونی بود.

جاوید با این گل شمار گل‌هایش در لیگ‌برتر فوتسال این فصل را به پانزده رساند و با دو گل بیشتر از علی مروتی، بازیکن گیتی‌پسند، همچنان آقای گل لیگ‌برتر فوتسال ایران است. جاوید چهار سال پیاپی آقای گل لیگ‌برتر فوتسال ایران بود و در دو فصل قبل این عنوان را به سعید احمدعباسی داده و حالا با رفتن این بازیکن به اسپانیا بار دیگر شانس اول آقای گلی لیگ‌برتر فوتسال است.

هفته پرگل لیگ‌برتر فوتسال

در هفته دهم لیگ‌برتر فوتسال ۵۲ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. به‌عبارتی به‌طور میانگین در هر بازی بیش از هفت گل به ثمر رسیده است. در دیدار‌های دیروز علاوه بر بازی‌های یادشده، گیتی‌پسند اصفهان مقابل زندی‌بتن کلاردشت ۷ بر ۳ به برتری رسید و سن‌ایچ ساوه هم ۸ بر ۳ گهرزمین را از پیش‌رو برداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->