اگر سرفه‌های فرزندتان قطع نمی‌شود بخوانید دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست
سرخط خبرها

جذب گردشگر سلامت از نجف به مشهد

  • کد خبر: ۱۳۱۲۴۲
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
جذب گردشگر سلامت از نجف به مشهد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم شرایط را برای جذب گردشگران سلامت از نجف با همکاری تشکل‌های گردشگری تسهیل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدجواد موسوی در دیدار با عبدالکریم طاهر، مدیرکل گردشگری استان نجف اشرف عراق اظهار کرد: شهر‌های مشهد و نجف اشرف پیمان برادرخواندگی دارند و با توجه به توافق صورت گرفته در این دیدار هیات‌های دو طرف در آینده نزدیک برای اجرایی شدن سفر زائران از نجف به مشهد دیدار و تفاهم‌نامه امضاء خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دو استان خراسان رضوی و نجف با یک‌دیگر مرتبط خواهند شد تا اقدامات اجرایی برای حضور زائران را فراهم کنند.

موسوی با اشاره به ظرفیت مراکز اقامتی مشهد گفت: بیشترین و با کیفیت‌ترین مراکز اقامتی کشور در مشهد قرار دارد و با توجه به تعداد و تنوع مراکز اقامتی ارزان‌ترین خدمات به زائران و گردشگران ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یادآور شد: پیش از این ۶۵ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از استان کربلا را به مشهد دعوت کردیم و با ظرفیت‌های گردشگری سلامت در مشهد آشنا شدند و ارتباطات دو سویه شکل گرفت.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، مدیرکل گردشگری استان نجف اشرف عراق در این دیدار گفت: مشهدی‌ها ارتباط خوبی با مردم نجف داشته و مردم نجف نیز برای سفر زیارتی و درمانی به این شهر علاقه زیادی دارند.

عبدالکریم طاهر ادامه داد: در هین راستا امیدواریم در تعامل با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی شرایط برای سفر به مشهد تسهیل شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->