کوچه چهنو مشهد، راه‌آبِ کهنِ شهر که قدمتش به قبل دوره قاجار می‌رسد اختصاص ۷۰ هکتار زمین رهاشده برای محرومیت‌زدایی در منطقه ۴ شهرداری مشهد ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی در آبان ۱۴۰۳ حاجی‌بگلو: ورود تفکر جهادی و بسیجی به هر عرصه‌ای، رفع گره‌ها و پیشرفت حتمی را به دنبال دارد تأکید شهردار مشهد بر همکاری همه‌جانبه شهرداری با سازمان بسیج شهرداری مشهد + فیلم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی منصوب شد (۵ آذر ۱۴۰۳) خدمت بهتر با سیره و اخلاص بسیجی ثبت‌نام اعتکاف ماه رجب در حرم امام‌رضا(ع) آغاز شد (۵ آذر ۱۴۰۳) + لینک شهردار مشهد مقدس: پایه اصلی قوت و قدرت دفاعی کشور‌های اسلامی بسیج است نقش کلیدی مساجد در توسعه و مدیریت شهری همیاری خیران شهریار برای سازندگی در مشهد کشف و جمع‌آوری ۱۳ انشعاب غیرمجاز آب از یک مجتمع ویلایی در گلبهار مشهدِ بسیجی، امن‌تر و زیست‌پذیرتر است پاسخ گویی مسئولان اتوبوس رانی مشهد با حضور در خیابان عمار یاسر ۱۲۵ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد | نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در خدمت شهروندان+ فیلم استاندار خراسان رضوی: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها راهی جز عبور از مسیر اقتصاد دیجیتال نداریم آغاز فعالیت کافه بازی‌ها در بوستان‌های بانوان مشهد (۳ آذر ۱۴۰۳) یادی از حاج حسین ملک، بزرگ‌ترین واقف تاریخ معاصر ایران | مردی که افسانه نبود دردسر‌های ترافیک شهری در خیابان مهندس مشهد
سرخط خبرها

سال آینده؛ آغاز بهسازی آسفالت باند فرودگاه مشهد

  • کد خبر: ۱۳۱۵۷۳
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
سال آینده؛ آغاز بهسازی آسفالت باند فرودگاه مشهد
یست وچهارم مهرماه بود که درپی ترکیدگی سریالی لاستیک هواپیما‌ها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و ورود سازمان هواپیمایی به ماجرا و پس از آن پایان گام اول رنگ آمیزی باند آن، از آغاز اجرای گام دوم خبر دادیم و به نقل از مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نوشتیم که برای اجرای این گام، زمانی ۱۰ روزه در نظر گرفته شده است. حدود ۱۰ روز پس از انتشار آن خبر، بار دیگر سراغ محمود امانی بنی را گرفتیم تا از آخرین وضعیت اجرای این پروژه بگوید.

سعید کریم پور | شهرآرانیوز، محمود امانی بنی در گفتگو با شهرآرا با اشاره به اینکه اصلاح گام دوم باند فرودگاه مشهد مانند گام اول شامل اصلاح رنگ می‌شود، اظهار کرد: این موضوع جزو آیتم‌هایی بود که سازمان هواپیمایی کشوری آن را از ما خواسته بود. درواقع یکی از مسائل مربوط به ترکیدگی لاستیک‌ها را ناشی از وضعیت رنگ آمیزی باند می‌دانستند.

وی اضافه کرد: براین اساس رنگ آمیزی این باند در دو گام تعریف شد. همچنین اقدامات دیگری مانند بهسازی سامانه روشنایی باند و استریپ سازی (ازبین بردن علف‌های هرز کناره باند) آن در دستورکار قرار گرفت.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با بیان اینکه یکشنبه اول آبان ماه، رنگ آمیزی هشتصد متر دوم باند به پیمانکار واگذار شد، اظهار کرد: برای این موضوع به پیمانکار ۱۰ روز فرصت داده شده است. برای این رنگ آمیزی باند بسته شده است. البته اکنون میانگین تردد‌های هوایی در مشهد کم است و این مسدودسازی باند خللی در پرواز‌ها ایجاد نکرده است.

وی درباره پروژه بهسازی روکش آسفالت فرودگاه مشهد نیز گفت: یکی از پروژه‌های مهم مربوط به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از توسعه محل پارک هواپیماها، ترمیم روکش باند آن بوده است و این پروژه سال آینده آغاز خواهد شد.

امانی درباره اعتبار موردنیاز این پروژه خاطرنشان کرد: محل اعتبار این پروژه باید تعیین و بعد باید با برگزاری مناقصه پیمانکار آن جذب شود. تعیین اعتبار موردنیاز برای اجرای این پروژه نیازمند مطالعه است که گام مطالعاتی آن اواخر سال انجام خواهد شد. آن زمان است که میزان اعتبار و مدت اجرای پروژه مزبور نیز برآورد خواهد شد.
به نظر می‌رسد با یک حساب سرانگشتی مهلت ۱۰ روزه پیمانکار برای رنگ آمیزی هشتصد متر دوم باند فرودگاه مشهد چهارشنبه هفته آینده ۱۱ آبان به پایان می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->