جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها
در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد عنوان شد؛

هنر مسئولان است در کنار امنیت، آزادی مردم سلب نشود

  • کد خبر: ۱۳۲۳۴
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
هنر مسئولان است در کنار امنیت، آزادی مردم سلب نشود
نائب رئیس شورای شهر مشهد گفت: امروز ۹ دی ماه و در تقویم ثبت شده است، نمایندگانی از اعضای شورا در راهپیمایی حضور دارند. جز شعار اتحاد، انسجام و دوستی بر طبل هیچ چیز دیگر نواخته نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید رضا موحدی‌زاده در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در آستانه ارائه لایحه بودجه شهرداری مشهد به شورا هستیم، اظهارداشت: در این راستا از شهردار مشهد می‌خواهیم در لایحه بودجه به شرایط کنونی اقتصاد شهر توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه شورا و شهرداری برنامه علمیاتی چهارساله‌ای تدوین کرده، خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه سال آینده سومین سال این برنامه عملیاتی است باید سال آینده با شاخص و اعداد وارقام با مردم و صاحب نظران صحبت کنیم..
به گفته وی، مجلس شورای اسلامی در شرایط حال بودجه کشور برای سال آینده را بررسی می‌کند. در این رابطه امیدواریم به حوزه پارلمان‌های شهری و تمرکززدایی توجه شود.
موحدی زاده با بیان اینکه اکنون و برای حتی معابر مشهد در تهران تصمیم گیری می‌شود که در هیچ کجا دنیا به این شیوه عمل نمی‌شود. ادامه داد: موضوع آلایندگی هوا و مقابله با آن در توان تنها شهرداری‌ها نیست. دولت نیز با وجود موضوع سهمیه بندی بنزین هنوز نتوانسته در این ارتباط چندان موفق عمل کند.
نائب رئیس شورای شهر مشهد اظهارداشت: ممکن است مردم به سیاست‌های ما اعتراضی داشته باشند و ابراز کنند. همه میگوییم اعتراض مردم را به رسمیت می‌شناسیم، اما در اجرا هنوز چندان موفق نبوده ایم.
به گفته وی، رای مردم در اداره کشور باید موثر باشد و نظرات مردم در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود. هرچقدر امید مردم به پایه‌های انتخاباتی بیشتر شود قدرت نظام باشد. نمایندگی مردم بر کسی حق فردی است که رای مردم دارد بنابراین جایگاه نهاد انتخاباتی در برابر جایگاه اکتسابی هم از اهمیت ویژه برخوردار است، هنر مسئولان است در کنار امنیت آزادی مردم سلب نشود.

 

خبرنگار: الهام مهدیزاده

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->