آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

استفاده رایگان نوجوانان حاشیه شهر از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی

  • کد خبر: ۱۳۳۴۷۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
استفاده رایگان نوجوانان حاشیه شهر از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی
آستان قدس رضوی در راستای کمک به رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد و خدمت به مجاوران کم برخوردار امام رضا (ع)، امکان بهره مندی رایگان نوجوانان ساکن این مناطق از امکانات ورزشی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی را فراهم کرده است و در حال حاضر ۸ هزار نوجوان تحت پوشش این طرح قرار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی درباره جزئیات این طرح گرفت: در این طرح، حدود هشت هزار نوجوان و جوان از هشت پهنه حاشیه شهر شناسایی و پس از تشکیل پرونده، از خدمات هدفمند و کاملاً رایگان بنیاد کرامت رضوی برای آموزش و توانمندسازی ورزشی برخوردار می‌شوند.
علیرضا تاج‌فیروز افزود: ارائه این خدمت از ابتدای سال جاری و به شکل کاملا هدفمند آغاز شده و نوجوانان ساکن مناطق حاشیه شهر، با دریافت معرفی نامه از مساجد محل زندگی خود، می‌توانند به صورت رایگان از امکانات ورزشی بنیاد کرامت رضوی در محل سکونت خود استفاده کنند.

ایجاد بستر کنشگری فعال اجتماعی
مدیر عامل مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: اجرای این طرح، علاوه بر آشنا شدن نوجوانان و جوانان با بنیاد کرامت رضوی و استفاده از خدمات ورزشی این بنیاد، زمینه کنش گری فعال اجتماعی آن‌ها در مساجد را هم فراهم کرده و طبق گزارش‌های دریافتی، زمینه‌ساز حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد و تقویت ارتباط آنان با ائمه جماعات شده است. برگزاری دوره‌های تربیتی نیز یکی دیگر از دستاورد‌های اجرای این طرح است که با مشارکت طلاب خادمیار و حضور آن‌ها در جمع نوجوانان برای بیان مسائل اعتقادی، اخلاقی و رفتاری اجرایی شده است.

کمک به ارتقای سطح علمی
تاج فیروز به دستاورد آموزشی و علمی اجرای این طرح نیز اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح اگرچه با محوریت خدمات ورزشی و استفاده رایگان از زمین‌های روباز، سالن‌های ورزشی و مجموعه آبی آستان قدس رضوی بوده، اما در ایام امتحانات نیز، فضا‌های مناسب‌سازی شده‌ای برای برگزاری کلاس‌های تقویت و ارتقای سطح علمی در اختیار این نوجوانان و جوانان قرار داده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->