«حماسه اکبر» در عرصه میدان شهدای مشهد + فیلم انتظار بدون معرفت راه به کوفه می‌برد واکنش وزیر فرهنگ به بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ + عکس آغازبه‌کار پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف ترویج سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه (۴ مرداد ۱۴۰۳) آغاز مسابقات بین‌المللی «جایزه بریکس قرآن کریم» در کازان + فیلم و تصاویر یک صلوات، کرایه راننده تاکسی بود ز دریای کراماتت شده دامانِ صحرا‌ تر درباره محمدعلی الهامی نیا، قدیمی‌ترین استاد کاشی کاری حرم مطهر رضوی مبارک سفری از بخارا تا مشهدالرضا(ع) بررسی فلسفه و آثار زیارت در متون دینی جزئیاتی از ثبت‌نام زائران اربعین در خراسان‌رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) | اعزام کاروان‌های عتبات پیش از اربعین متوقف می‌شود افتتاح دومین دوره مدرسه دارالعلم در دانشگاه علوم اسلامی رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) ۱۴۰۰ مشهدی برای شرکت اردوی راهیان نور مناطق غرب ثبت نام کردند رونمایی از سه نسخه خطی نفیس «اللُهوف سید بن طاووس» در حرم رضوی ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟
سرخط خبرها

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی زیارت در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۳۱۷۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
برگزاری ویژه برنامه فرهنگی زیارت در مشهد
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامه فرهنگی زیارت برای نخستین بار ویژه نوجوانان حاشیه شهر مشهد در قالب یک تور نیم روزه برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی اظهار کرد: ویژه برنامه فرهنگی زیارت برای نخستین بار با همکاری آستان قدس رضوی ویژه ۲۰۰ نوجوان حاشیه شهر مشهد روز پنج شنبه ۱۲ آبان ماه برگزار شد.

وی افزود: نخستین مرحله از این برنامه ویژه حاشیه شهر مشهد برگزار شد و در این رابطه پنج دستگاه اتوبوس به محلات مختلف شهر از جمله پنجتن، شهرک شهید رجایی، شهرک شهید باهنر، رسالت و توس برای حمل‌ونقل نوجوانان اعزام شدند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: ثبت‌نام افراد با محوریت مساجد انجام شد و تور نیم روزه در ابتدا با حضور نوجوانان در حرم مطهر و برگزاری ویژه برنامه فرهنگی در آنجا آغاز شد.

بامشکی ادامه داد: پس از زیارت امام مهربانی‌ها همراه با برنامه‌های فرهنگی، نوجوانان برای داشتن لحظاتی جذاب به سینما اطلس رفتند.

وی اضافه کرد: در ادامه نیز آنان با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) و صرف نهار با غذای متبرک حضرت، برنامه را به پایان رسانده و به محلات خود بازگشتند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به برگزاری مستمر ویژه برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان شهر، عنوان کرد: در این راستا در طول سال این برنامه، هفته‌ای یکبار با مشارکت با آستان قدس و آموزش و پرورش بنا به ضرورت اهمیت به نوجوانان در مسائل فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->