آمادگی کامل شهرداری منطقه ۷ مشهد برای میزبانی زائران دهه پایانی صفر ترامپ پاداش صلح در اوکراین را حضور خود در بهشت عنوان کرد بهره‌برداری موقت از ایستگاه استقبال از زائر منطقه ۷ شهرداری مشهد برای پذیرایی از زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۴ سلیمی: ایستگاه استقبال از زائر منطقه هفت جز نیاز‌های مشهد و جای آن خالی بود افزایش ساعات بهره‌برداری متروی مشهد برای خدمت‌رسانی گسترده به زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۴ رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: ما پیوست‌های فرهنگی را در رضایتمندی زائر می‌بینیم مدیران مناطق ۲ و ۶ شهرداری مشهد منصوب شدند (۲۹ مرداد ۱۴۰۴) منصوریان: یکی از زیرساخت‌های مهم فرهنگی در منطقه ۷ مشهد، ایستگاه استقبال از زائر است علوی‌مقدم: امسال یکی از سال‌های بسیار خوب برای مهمانی از زائران در شهر مشهد خواهد بود طهوریان عسکری: تلاش می‌کنیم زائران برای اسکان در روز‌های پایانی ماه صفر دغدغه ذهنی نداشته باشند بازدید مستمر از موکب‌های مسیر‌های منتهی به مشهد | رفع مشکل قطعی برق و خدمات زیرساختی سرویس دهی ۵۱۰ دستگاه اتوبوس در خطوط منتهی به حرم رضوی در ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ پوشش مسافران ایستگاه‌های منتخب خطوط قطارشهری مشهد توسط اتوبوسرانی در روزهای پایانی ماه صفر مهرگان چشم‌انتظار تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل واحدها + فیلم آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم
سرخط خبرها

طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۳۷۳۲
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از راه‌اندازی طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شیخانی در گفتگویی با بیان اینکه شوراهای اسلامی، به عنوان مردمی‌ترین نهاد و دستگاه‌ سیاست‌گذار و تصمیم‌ساز در شهرها شناخته می‌شوند، اظهارکرد: بهم‌پیوستگی عمیقی بین مردم با این نهاد مردمی که متشکل از نمایندگان مردم در نظام مدیریت شهری است را شاهد هستیم.

وی گفت: هر اقدام و تصمیمی که موجب تعمیق این ارتباط و پیوستگی شود، بی‌شک باید مورد حمایت قرار گیرد و اجرایی شود؛ مگر می‌شود سازوکاری مردمی تعریف کنیم ولی ارتباط مستقیم و حلقه واسطی در این بین تعریف نکنیم؟

شیخانی با بیان اینکه از ابتدای استقرار شورای ششم پیوسته به دنبال تقویت ارتباط و تعامل بین مردم و نمایندگان آنها بوده‌ایم، افزود: رویه‌ها و خط‌مشی‌گذاری‌های مختلفی را در این خصوص تعریف کردیم و خلاء‌های این حوزه را شناسایی و احصاء نمودیم؛ یکی از مهمترین خلاء‌ها، نظرسنجی از ارباب رجوع و کیفی‌سنجی این مهم بوده است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس به منظور تکریم ارباب رجوع، طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، راه‌اندازی شده است.

شیخانی گفت: چنین اقدامی تاکنون در مردمی‌ترین نهاد شهر، سابقه نداشته و امیدواریم بتوانیم از این طریق موجبات ارتقاء رضایتمندی عمومی از شورای شهر را ارتقاء ببخشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->