روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۳۷۳۲
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از راه‌اندازی طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شیخانی در گفتگویی با بیان اینکه شوراهای اسلامی، به عنوان مردمی‌ترین نهاد و دستگاه‌ سیاست‌گذار و تصمیم‌ساز در شهرها شناخته می‌شوند، اظهارکرد: بهم‌پیوستگی عمیقی بین مردم با این نهاد مردمی که متشکل از نمایندگان مردم در نظام مدیریت شهری است را شاهد هستیم.

وی گفت: هر اقدام و تصمیمی که موجب تعمیق این ارتباط و پیوستگی شود، بی‌شک باید مورد حمایت قرار گیرد و اجرایی شود؛ مگر می‌شود سازوکاری مردمی تعریف کنیم ولی ارتباط مستقیم و حلقه واسطی در این بین تعریف نکنیم؟

شیخانی با بیان اینکه از ابتدای استقرار شورای ششم پیوسته به دنبال تقویت ارتباط و تعامل بین مردم و نمایندگان آنها بوده‌ایم، افزود: رویه‌ها و خط‌مشی‌گذاری‌های مختلفی را در این خصوص تعریف کردیم و خلاء‌های این حوزه را شناسایی و احصاء نمودیم؛ یکی از مهمترین خلاء‌ها، نظرسنجی از ارباب رجوع و کیفی‌سنجی این مهم بوده است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس به منظور تکریم ارباب رجوع، طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، راه‌اندازی شده است.

شیخانی گفت: چنین اقدامی تاکنون در مردمی‌ترین نهاد شهر، سابقه نداشته و امیدواریم بتوانیم از این طریق موجبات ارتقاء رضایتمندی عمومی از شورای شهر را ارتقاء ببخشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->