ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است
سرخط خبرها

نخست وزیر لبنان با مقامات صهیونیست دیدار کرده است؟

  • کد خبر: ۱۳۳۷۴۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
نخست وزیر لبنان با مقامات صهیونیست دیدار کرده است؟
دفتر نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به خبر دیدار نجیب میقاتی با مقامات رژیم صهیونیستی در نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی در نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر را تکذیب کرد.

دفتر نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان اعلام کرد که هیچ تماسی میان او و اعضای هیئت کشورش با مقامات صهیونیست در کنفرانس آب و هوا در شرم الشیخ برقرار نشده است.

بر همین اساس، دفتر میقاتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: رسانه‌ ها اخباری مبنی بر شرکت یک وزیر صهیونیست در کارگاه تخصصی در جریان کنفرانس آب و هوا در شرم الشیخ با حضور نجیب میقاتی به همراه هیئت‌ های عراق و فلسطین در آن منتشر کرده ‌اند.

در این بیانیه آمده است: باید توضیح دهیم که این نشست گسترده به دعوت رؤسای جمهور مصر و قبرس و حضور آنها و با مشارکت گسترده بین المللی و عربی مانند سایر رویدادهای کنفرانس آب و هوا انجام شد و هیچ تماسی با هیچ مقام رژیم رژیم صهیونیستی برقرار نشده است و رسانه های صهیوینست اخبار دروغ و ساختگی در این مورد منتشر کرده اند.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شده بود که وزیر محیط زیست کابینه رژیم صهیونیستی در نشستی که پشت درهای بسته و با حضور نماینده های کشورهایی که آنها تل آویو را به رسیمت نمی شناسند، از جمله لبنان و عراق شرکت کرده است.

گفتنی است، نشست آب و هوایی سازمان ملل روز یکشنبه با حضور سران جهان در شرم‌ الشیخ مصر آغاز شد و تا ۱۸ ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->