کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

شهید مدافع امنیت، مجید یوسفی چگونه در اغتشاشات شهید شد؟

  • کد خبر: ۱۳۳۹۹۱
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
شهید مدافع امنیت، مجید یوسفی چگونه در اغتشاشات شهید شد؟
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به شهادت «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت در گیلان گفت: یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر با سرعتی جنون‌آمیز به‌سمت مدافعان امنیت حرکت کرده شهید یوسفی را به شهادت رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمدرضا منشوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چگونگی نحوه شهادت شهید بسیجی «مجید یوسفی» در شب گذشته اظهار داشت: شهید «مجید یوسفی» در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر بود که راننده یک دستگاه سواری تندر۹۰ که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به‌سمت مدافعان امنیت حرکت کرده شهید یوسفی را به شهادت رساند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت برای حفظ آرامش در کشور و مرزهای کشور از جان خود گذشتند، تصریح کرد: شهدای مدافع امنیت و حرم با نثار خون پاک خویش در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی و ایجاد آرامش در کشور گام برداشتند و در این حوزه کمک کردند.

منشوری سه شهید مدافع امنیت در استان گیلان را نشان‌دهنده اوج وفاداری و ولایتمداری مردم این استان دانست و افزود: مردم گیلان در طول سال‌های دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و همچنین در راه ایجاد امنیت در کشور همواره نقش‌آفرین بوده و ولایتمداری خود را نشان داده‌اند.

وی با اعلام جزئیات مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک شهید بسیجی در استان گفت: مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی «مجید یوسفی» روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گیلان خاطرنشان کرد: مراسم تدفین این شهید والامقام نیز روز جمعه ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->