۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازنشستگان نگران فیش حقوقی معوقات خود نباشند، واریز می‌شود (۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۴۴۷۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
  • ۲
بازنشستگان نگران فیش حقوقی معوقات خود نباشند، واریز می‌شود (۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱)
بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران از پرداخت معوقات بازنشستگان همراه مستمری آن‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از بازنشستگان کارگری نسبت به عدم صدور فیش معوقات خود انتقاد کردند؛ معوقه فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح همراه مستمری آبان در حال پرداخت است و بازنشستگانی که هنوز نوبت پرداخت آن‌ها نرسیده؛ می‌گویند: فقط فیش مستمری آبان صادر شده و نمی‌توانیم فیش معوقات را در سامانه ببینیم.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه با تاکید بر اینکه حتما معوقه فروردین با مستمری این ماه به حساب تمام بازنشستگان سایر سطوح کارگری واریز می‌شود؛ می‌گوید: ملاک پرداخت است که در حال انجام است؛ بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «الف» شروع می‌شود، روز گذشته مستمری آبان به همراه معوقه فروردین را دریافت کنند و مطالبات سایر بازنشستگان نیز به ترتیب حروف الفبا واریز خواهد شد.

به گفته وی، مشخص نیست چرا سازمان تامین اجتماعی نسبت به صدور فیش‌های معوقات اقدام نکرده، اما مهم این است که پرداخت در حال انجام است.

ایزدان خطاب به بازنشستگان سایر سطوح گفت: براساس حروف الفبا و به همان ترتیبی که در ماه‌های گذشته معمول بوده، مستمری بازنشستگان و یک ماه معوقه به حساب واریز می‌شود؛ ماه آینده نیز معوقه اردیبهشت همراه مستمری آذرماه پرداخت خواهد شد و هیچ جای نگرانی نیست.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا ابراهیمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
باسلام خدمت همه پیشکسوتان عزیز که نور این صفحات زرد آنان را بازنشسته می نامند ما نگران فیش هستیم چون نمی دانیم پول واریز شده چیست؟! ۱/۵ میلیون واریزی چیست؟ فقط توضیح بدهند من حقوقم ۶ تومن اضافه شده اینور هم مدعی هستید ۱ م دیگر با ۵۱۵ هزار تومن می شود ماهی ۱/۵ ؟! حتی باکسر ۱۰٪ پرداخت شده که جای بحث دارد.
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
2
چراامروزمستمری ابان منوواریزکردندولی معوقات فروردین راواریزنکردند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->