نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها
انتقاد پرافتخارترین بوکسور ایران از عملکرد فدراسیون

بوکس ایران نابودشده است

  • کد خبر: ۱۳۵۰۸۱
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
بوکس ایران نابودشده است

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی بوکس ایران با ترکیب دوازده ملی‌پوش در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شد که در پایان این رقابت‌ها، سیدشاهین موسوی و شریفی، نمایندگان کشورمان، موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

علی مظاهری، عضو سابق تیم‌ملی بوکس ایران و پرافتخارترین بوکسور کشورمان، با انتقاد از نتایج رقم‌خورده در اردن گفت: من بازی تعدادی از ملی‌پوشان را نگاه کردم و همه مبارزات آن‌ها را آنالیز کردم، اما واقعیت این است که شرایط و نتایجی که در بوکس رقم خورده است، دیگر برای کسی مثل گذشته مهم نیست و قهرمانان دیگر دل‌ودماغی برای پیگیری این رشته ندارد. اصلا اوضاع به‌گونه‌ای شده است که قهرمانان نام‌دار بوکس ایران بی‌انگیزه شده‌اند و نتایج بوکس برای آن‌ها مهم نیست.

اما از نظر من که عضو بوکس هستم، باید این نتایج آسیب‌شناسی شود، به‌دلیل اینکه ما دوازده بوکسور را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کردیم، اما در پایان دو برنز کسب شد. اگر شاهین موسوی را کنار بگذاریم، ما هیچ نتیجه‌ای در این مسابقات کسب نکرده‌ایم. آن مدال موسوی نیز حاصل دسترنج مربیانی است که در تایلند به او آموزش داده‌اند. ما یک راه سخت را در پیش داریم؛ بازی‌های آسیایی چین و مسابقات المپیک پاریس که این دو رویداد برای ورزش ایران مهم است. آقایان باید در فدراسیون به خودشان بیایند که با همه این امکاناتی که در اختیار بوکس ایران قرار دارد، چطور می‌خواهند در این دو رویداد آبروداری کنند.

از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداریم

کاپیتان اسبق تیم‌ملی بوکس در پاسخ به اینکه آیا باتوجه‌به آنالیزی که شما از مبارزات ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا داشتید، آن‌ها از لحاظ فنی چطور بودند، گفت: واقعا از بچه‌ها توقع چنین مبارزاتی را نداشتم. ملی‌پوشان ما از لحاظ فنی چیزی برای گفتن روی رینگ نداشتند. سؤال من این است که چه بر سر بوکس ایران آمده است که ملی‌پوشان به این شکل ضعیف شده بودند.

پیروزی مقابل قطر، کامبوج و امارات، این‌ها نقطه تاریک بوکس است، چون کشور‌هایی که از آن‌ها نام بردم، هیچ‌وقت شب دوم مسابقات را ندیدند. همه آن‌ها شب اول از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. کشور قرقیزستان را نگاه کنید، طوری روی رده‌های سنی خود سرمایه‌گذاری کرده که حالا از ما هم عبور کرده است. این زنگ خطری برای بوکس ایران است. ما باید نگاهی ویژه به بوکس داشته باشیم. آقایان در فدراسیون با عملکردشان باعث شدند بوکس ایران نابود شود و درحال عقب‌گرد باشد.

بوکس، نیازمند توسعه در رده‌های پایه

پرچم‌دار کاروان ورزش ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن، در ادامه گفت: برای اولین‌بار است که بوکس ایران از لحاظ امکانات با شرایط خوبی به مسابقات اعزام شده است. در تاریخ بوکس ایران ما هیچ‌وقت چنین ترکیبی نداشته‌ایم که تیم فنی کامل به مسابقات اعزام شود و حتی مربی بدن‌ساز کنار تیم اعزام شد. بچه‌های ما حقوق گرفته‌اند، در اردوی مشترک هندوستان و عراق حضور داشته‌اند، در تورنمنت خارجی شرکت کرده‌اند، اما چند نفر از بچه‌ها واقعا از لحاظ فنی و تکنیکی ضعیف بودند.

اگر قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم آسیب‌دیده است، چرا برای یک بوکسور که می‌دانید مصدوم است، هزینه و او را به مسابقات اعزام می‌کنید؟ این تیم هیچ‌چیزی نداشت، از لحاظ فنی واقعا فقیر بودیم. روی بدن‌سازی باید کار شود و همه این مسائل باید آسیب شناسی شود. در واقع نیاز داریم در رده‌های پایه بیشتر کار کنیم تا بتوانیم استعداد‌های بوکس را در کشور پرورش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->