زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نامزدی انیمیشن «خانه» در ایتالیا

  • کد خبر: ۱۳۵۱۰۰
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
نامزدی انیمیشن «خانه» در ایتالیا
انیمیشن «خانه» به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد عزیزی، نامزد کسب جایزه در جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پویانمایی خانه به نویسندگی حامد عزیزی، در ژانر درام و علمی تخیلی ساخته شده است که به موضوع حفاظت از محیط زیست می پردازد و مدت زمان آن یک دقیقه است.

خانه، با نگاه آینده نگرانه و هشدار به انسانها تولید شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: خیلی دور خیلی نزدیک، همه به دنبال بازگشت به اصالت خود هستند و دلشان در خانه آرام می گیرد. از خانه خود محافظت کنیم.

این انیمیشن محصول سینمای مستقل و تجربی است و تنها نماینده ایران در این جشنواره است. پخش بین المللی پویانمایی خانه را استودیو چهار و هرنان اورتیز بر عهده دارد.

پویانمایی خانه، پیش از این نامزد بهترین انیمیشن کوتاه از فستیوال فیلم مکمینویل امریکا شده است و همچنین جایزه بهترین جلوه های بصری آینده نگر را از فستیوال پورتو سزارئو و جایزه بهترین انیمیشن با نگاه خلاقه به معماری شهری آینده از جشنواره فیلم عجمان امارات، را کسب کرد.

این جشنواره در سه بخش فیلم و سریال های بین المللی، تلویزیون و پخش آنلاین (با تمرکز بر علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک، هیجان‌انگیز، اکشن ماجراجویی، سینمای کمیک) و فیلم‌ کوتاه و سریال برگزار می‌شود که بر ژانرهای واقعی و خارق العاده تمرکز دارد.

سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا، در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ نوامبر در شهر رم برگزار می‌شود. آثار راه یافته به این جشنواره در بخش‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، آکادمی ها، مستند و موزیک ویدئو با هم رقابت می‌کنند و در هر بخش جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

عوامل ساخت این فیلم انیمیشن که بدون دیالوگ است، عبارت از نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده،حامد عزیزی،جلوه های ویژه و انیمیشن و تدوین :حامد عزیزی، صدا گذاری و موسیقی: ایوان (infraction) ، مجری طرح :استودیو چهار، روابط عمومی:فاطمه آذری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->