افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر
سرخط خبرها

«سانتا مونیکا» بعد از God Of War Ragnarok چندین پروژه متنوع در دست ساخت دارد

  • کد خبر: ۱۳۵۱۸۱
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
«سانتا مونیکا» بعد از God Of War Ragnarok چندین پروژه متنوع در دست ساخت دارد
کوری بارلوگ، تهیه‌کننده بازی «خدای جنگ: رگناروک» (God Of War Ragnarok) به تازگی گفته که تیمش در حال حاضر روی چیزهای متوع زیادی کار می‌کند.»

شهرآرانیوز - استودیو «سانتا مونیکا» به تازگی God of War Ragnarok را منتشر کرد؛ بازی‌ای که بیشتر منتقدان آن را ستایش کردند. اما پروژه بعدی این استودیو چه خواهد بود؟ هنوز خیلی زود است که درباره این موضوع با اطمینان صحبت کنیم، اما کوری بارلوگ، تهیه کننده این بازی، به لس آنجلس تایمز گفته که تیمشان در حال حاضر روی چیز‌های متنوع زیادی کار می‌کند. او جزئیات خاصی درباره این پروژه‌ها نگفته است.

بارلوگ سال ۲۰۱۸ بازی God of War را کارگردانی کرد، اما در Ragnarok نقش تهیه‌کننده را بر عهده گرفته و اریک ویلیامز کارگردان اثر است.

سال گذشته، بارلوگ اشاره‌ای به پروژه جدیدش کرد و گفت که استودیوی «سانتا مونیکا» یک سری چیز‌ها در دست ساخت دارد. گفته می‌شود که این استودیو در حال توسعه یک بازی جدید علمی-تخیلی جهان‌باز است که قبلا لغو شده بوده است.

با توجه به موفقیت دوبازی God of War و Ragnarok، منطقی است که سری God of War در سال‌های آینده ادامه پیدا کند. ویلیامز گفته که از ادامه ساخت بازی‌های God of War تا زمان بازنشستگی‌اش خوشحال خواهد شد.

او جایی گفته: «با یکی از شرکت‌های بازی‌سازی صحبت می‌کردم، آن‌ها سعی داشتند من را به ترک سانتا مونیکا ترغیب کنند. می‌گفتند آیا می‌خواهی تا آخر عمرت به عنوان «پسر خدای جنگ» شناخته شوی؟ به آن‌ها گفتم این نهایت تلاشتان برای منصرف‌کردن من بود؟ جوابتان این است: بله، تا آخر عمرم این کار را می‌کنم.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->