اسناد دفترچه‌ای قدیمی دیگر اعتبار ندارند فوت ۵ زائر ایرانی در ایام حج ۱۴۰۳ سال گذشته ۴۰ هزار پرونده در مشهد توسط همیاران صلح رسیدگی شد معاون زنان ریاست‌جمهوری از اجرای طرح «زنان برای زنان» خبر داد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی: تعیین مقصران سیلاب اخیر مشهد در حال رسیدگی است اعمال‌قانون ۲۰۱۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مجازات قصاص برای ۲ محافظ خصوصی به جرم قتل مرد معتاد در مشهد + عکس آیا در مغز میکروب وجود دارد یا نه؟ عوارض جانبی دارو‌های رایج لاغری راهنمای ترک سیگار برای زنان کشف و ضبط چهل قلم داروی قاچاق و غیرمجاز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  آمادگی اورژانس پیش‌بیمارستانی برای پوشش مراسم دعای عرفه در مشهد انجام موفق اولین روش درمانی کم‌تهاجمی آرتروز زانو به روش GAE در بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد تشدید نظارت‌های ۵۲ تیم سلامت محیط و کار بر عرضه و ذبح دام عید قربان در مشهد مردان به سلامت خود توجه کمتری نشان می‌دهند کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تب کریمه کنگو یک بیماری حاد تب‌دار و خونریزی‌دهنده است
سرخط خبرها

دلیل کند شدن اجرای طرح رتبه بندی معلمان از زبان آقای وزیر

  • کد خبر: ۱۳۵۲۲۶
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
  • ۱
دلیل کند شدن اجرای طرح رتبه بندی معلمان از زبان آقای وزیر
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان در دست انجام است، اما کار به دلیل کم بودن نیرو‌های ارزیاب، کمی کند انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در حاشیه چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: قانون رتبه بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: برای اجرایی شدن این قانون، ارزیابان و هیات‌های ممیزی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و احکام معلمان صادر می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اهمیت ارتباط حوزه علمیه و نظام آموزشی نیز گفت: روحانیان و حوزویان از ارکان فرایند تربیت هستند و این ارتباط باید وسیع باشد.

نوری افزود: در دانشگاه فرهنگیان، از ظرفیت حوزویان به عنوان نمایندگان، ولی فقیه و در گروه‌های معارف استفاده می‌شود و در نظام آموزشی نیز بر حسب تخصص در حوزه‌های مختلف تدوین کتاب‌های درسی و در روش‌های تربیتی از ظرفیت نیرو‌های حوزوی استفاده می‌شود.

چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش روز ۲۵ آبان به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد آغاز به کار کرد و امروز ۲۶ آبان ماه به کار خود پایان می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
0
به خدا دلیل این نیست وفقط دارند طولانی میکنند تا بودجه اترا جای دیگر مصرف کنند چون کسری بودجه دارند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->