وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

برای دانیال و حسین، همه آمده بودند

  • کد خبر: ۱۳۵۶۵۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
برای دانیال و حسین، همه آمده بودند
جمعه‌ای که گذشت، دقایقی کوتاه به اتفاق دانشجویان دانشگاه شهیدمنتظری و جمع زیادی از رفقای هم محله‌ای اش، میهمان خانواده شهید دانیال رضازاده بودیم.

جمعه‌ای که گذشت، دقایقی کوتاه به اتفاق دانشجویان دانشگاه شهیدمنتظری و جمع زیادی از رفقای هم محله‌ای اش، میهمان خانواده شهید دانیال رضازاده بودیم. همه ساکت بودند و شانه هایشان تکان می‌خورد. تصور نمی‌کردند که دانیال آن‌ها را تنها بگذارد.

عموی شهید که خودش بیش از صد ماه در جبهه‌های نبرد حضور داشته است، به نمایندگی از این خانواده برایمان کمی صحبت کرد. او درحالی که مشتش را گره کرده بود، با صدای کوبنده خطاب به آشوبگران گفت: «دشمنان ما بدانند ما را اگر بکشید، منسجم‌تر می‌شویم. محکم‌تر می‌شویم. اگر امروز دانیال ما را به شهادت رساندید، بدانید که صد‌ها دانیال دیگر زنده می‌شوند و راهش را با قدرت ادامه می‌دهند.»

این چند جمله عموی شهید را دیروز درحالی که پیکر مطهر دانیال و حسین را تشییع می‌کردیم، لمس کردم. در این مراسم باشکوه همه آمده بودند. آمده بودند تا با شهدای امنیت شهرمان، تجدیدمیثاق کنند. بیان عاشقانه‌هایی که مردم در کنار پیکر شهدا آفریدند، توصیف ناپذیر است. آن‌ها سنگ تمام گذاشتند. به مردم شهیدپرور شهرمان افتخار می‌کنم؛ به همت والایشان، به عزم راسخشان، به اتحاد و همدلی شان.

آن‌ها دیروز باری دیگر ثابت کردند با همه کم وکاستی ها، پای آرمان‌های امام و انقلابمان ایستاده اند و راه دانیال و همه شهدا را ادامه خواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->