رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در سامانه داوطلب اعلام شد بند‌هایی در توافق آتش‌بس غزه که نتانیاهو نمی‌پذیرد رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود + فیلم اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی
سرخط خبرها

اسپین بولدک؛ مرز افغانستان و پاکستان بازگشایی شد

  • کد خبر: ۱۳۵۸۷۶
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
اسپین بولدک؛ مرز افغانستان و پاکستان بازگشایی شد
طالبان اعلام کرد که گذرگاه اسپین بولدک پس از رایزنی با مقامات طالبان پس از یک هفته بازگشایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گذرگاه سپین‌بولدک در قندهار پس از یک هفته تعطیلی، در پی مذاکرات طالبان با مقام‌های پاکستان به‌روی کالاهای تجاری و مسافران باز شد.

این گذرگاه در پی یک حمله‌ مسلحانه به نظامیان مرزی پاکستان بسته شده بود. گفته می‌شد که پاکستان خواستار استرداد عامل تیراندازی بر نظامیان خود است و این کار را شرط بازگشایی گذرگاه سپین‌بولدک تعیین کرده است.

به‌گفته‌ منابع، در این حمله یک نظامی پاکستانی کشته شده است و دو نفر دیگر زخمی شدند.

ادعا می‌شد که فرد مسلح از اعضای طالبان است، این گروه اما او را «فرد ناشناس» خوانده بود. دیروز نیز گزارش شده بود که طالبان این فرد مسلح را به پاکستان تحویل داده، اما سخن‌گویان طالبان این ادعا را تکذیب کردند.

با این حال، مقام‌های محلی طالبان در قندهار می‌گویند که گذرگاه سپین‌بولدک-چمن امروز (دوشنبه، ۳۰ آبان) به‌روی مسافران و موترهای تجاری باز شده است.

طی روزهای اخیر تنش میان نیروهای مرزی طالبان و نظامیان پاکستانی افزایش یافته است.

عصر دیروز منطقه‌ی مرزی شهرستان دندپتان ولایت پکتیا گواه درگیری شدید میان طالبان و نظامیان پاکستانی بود. گفته می‌شود که این درگیری تلفاتی نیز به همراه داشته است. مسئولان محلی طالبان در این زمینه چیزی نگفته‌اند.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->