فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به کدام سرطان بیشتر شده است؟ بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت مشهد بازگشایی و آماده خدمت رسانی شد
سرخط خبرها

سطح سواد زندانیان افزایش می‌یابد

  • کد خبر: ۱۳۶۹۵۱
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
سطح سواد زندانیان افزایش می‌یابد
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال وزارت خانه آموزش بالغ بر ٢۶ هزار ٨۶٧ نفر را تکلیف کرده که توسط آموزش دهنده در حال اجرا است و از این تعداد ٣٣٠ نفر در طرح ندامتگاه که خاص زندانیان است، آموزش می‌بینند و به دلیل درخواست زیاد به دنبال افزایش ظرفیت آن هستیم.

بیتا سخایی| شهرآرانیوز، سید جمال وزیری در آیین انعقاد قرارداد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش و اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سواد آموزی را جریان مهم فرهنگی در کشور می‌دانند و تاکید بر این دارند که باید در دو بعد توسعه و تعمیق ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال یونسکو شعار سواد آموزی را برای تمام ملت‌ها، دگرگونی در فضا‌های یادگیری عنوان کرده است، افزود: بنابراین اگر این شعار را مدنظر قرار دهیم هر انسانی باید در زمینه سواد مسلح و مجهز شود تا بتواند در زندگی روزمره خود تغییر ایجاد کند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در دنیا ۴٠ نوع سواد وجود دارد که یونسکو تاکید میکند از این ۴٠ نوع، ١٢نوع شایسته زندگی امروز است و از این ١٢ مورد پنج نوع سواد شایسته و بایسته است و ما نیز با همین نگاه سعی داریم سواد آموزی را توسعه و تعمیق ببخشیم.

وزیری خاطرنشان کرد: سیاست‌های سواد آموزی کشور در راستای توسعه و تعمیق سواد است و برنامه‌های خوبی را در این زمینه در استان تدوین و برنامه‌ریزی شده است. برنامه‌هایی همچون تدوین اطلس باسوادی استان واستقرار باشگاه سواد یاران به منظور استفاده از پتانسیل خیرین در ادارات، همچنین امسال اولین همایش سوادآموزی و بیانه گام دوم انقلاب را خواهیم داشت که در بهمن ماه برگزار می‌شود. تدوین سند جامه سواد آموزی استان و برگزاری یادوار‌های ویژه شهدای حوزه سواد آموزی نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: امسال وزارت‌خانه آموزش بالغ بر ٢۶ هزار ٨۶٧ نفر را تکلیف کرده که توسط آموزش دهنده در حال اجرا است و از این تعداد ٣٣٠ نفر در طرح ندامتگاه که خاص زندانیان است، آموزش می‌بینند و به دلیل درخواست زیاد به دنبال افزایش ظرفیت آن هستیم. همچنین توزیع نوشت افزار و کتاب به صورت رایگان برای این سوادآموزان را خواهیم داشت. تلاش خواهیم کرد تا سطح سواد زندانیان افزایش یابد و دیگر شاهد بازگشت آنان به زندان نباشیم و با انعقاد این قرارداد شاهد تحول عظیمی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->