اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

موحدیان: تلاش کردیم با پرهیز از حرکات نمایشی، مبتنی بر نیاز‌های واقعی مردم حرکت کنیم

  • کد خبر: ۱۳۸۳۱۱
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
موحدیان: تلاش کردیم با پرهیز از حرکات نمایشی، مبتنی بر نیاز‌های واقعی مردم حرکت کنیم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در دوره ششم مدیریت شهری تلاش کردیم با پرهیز از حرکات نمایشی، مبتنی بر نیاز‌های واقعی مردم حرکت کنیم و در این زمینه داده‌های پژوهشی قطعا مؤثر و راهگشاست.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در آغاز شصت‌و‌یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا‌(س)، اظهار کرد: در آستانه روز دانشجو قرار داریم. در کلام و منویات رهبر معظم انقلاب، دانشگاه و دانشجو جایگاه رفیعی دارد. ایشان می‌فرمایند: «از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدف‌گذاری‌های سیاسی و اجتماعی.» لازم است این دو موضوع به‌عنوان دو راهبرد مد‌نظر دانشگاه‌ها و دانشجویان باشد.

وی ضمن گرامیداشت روز حسابدار، به هفته پژوهش اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری همواره تلاش کرده است بنای فعالیت خود را بر پژوهش، تحقیق و مطالعه استوار کند؛ به‌ویژه در این دوره تلاش کردیم با پرهیز از حرکات نمایشی، مبتنی بر نیاز‌های واقعی مردم حرکت کنیم و در این زمینه داده‌های پژوهشی قطعا مؤثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: ۱۹ آذرماه، سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل است. شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف است در رأس فعالیت‌هایش به مدیریت فرهنگی جامعه در عرصه‌های مختلف بپردازد و با سیاست‌گذاری‌های اصولی خود، زمینه را برای پیدایش جامعه‏‌ای بهره‌‏مند از حیات طیبه الهی فراهم سازد و امروز هم این نقش بسیار حیاتی است.

موحدیان گفت: اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که شاهد هستیم بسیاری از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در سطح کلان و همچنین مصوبات فرهنگی در سطح شورا‌های شهر روی زمین می‌ماند و این یکی از مهم‌ترین علل عقب‌ماندگی‌ها و نقایص در عرصه فرهنگی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پایان با گرامیداشت ۲۰ آذرماه، سالروز شهادت شهید آیت‌الله دستغیب، تصریح کرد: آیت‌الله دستغیب‌(ره) به روایت امام راحل‌(ره) معلم اخلاق و مهذّب نفوس و متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی بودند.

نامگذاری معابر فرعی به‌نام شهدای گران‌قدر

۱. نامگذاری معبر فرعی دارالخوین۲ واقع در بلوار خرمشهر با حفظ شماره، به نام شهید محمدرضا گفتاری
 ۲. نامگذاری معبر فرعی شهید منظم تولایی۱ با حفظ شماره، به نام شهید رحیم علی اکبری
 ۳. نامگذاری معبر فرعی هفت تیر۵ با حفظ شماره، به نام شهید عباس جابری نجف ابادی
 ۴. نامگذاری معبر فرعی هاشمیه۶۲.۵ با حفظ شماره به نام شهید محمد حسن ایزد پناه
 ۵. نامگذاری معبر فرعی گوهرشاد۸ واقع در بلوار ارشاد با حفظ شماره، به نام شهید سید علیرضا نبوی ثالث

دستور کار بعدی صحن علنی شورا در رابطه با اصلاح اساسنامه و تغییر نام سازمان حمل و نقل و ترافیک بود؛ که ۹ بند آن م‌ورد بررسی قرار گرفت.

اصلاح آیین نامه واگذاری اتوبوس مینی بوس و بهره برداری از خطوط اتوبوسرانی به بخش غیر دولتی 

سه روش به روش‌های واگذاری موجود در فصل دوم آیین نامه واگذاری اتوبوس مینی بوس و بهره برداری از خطوط اتوبوس رانی به بخش غیر دولتی پیشنهاد شد. بهره برداری از ناوگان اتوبوس رانی بدون لحاظ هزینه فنی، بهره برداری از ناوگان اتوبوس رانی با بحاظ هزینه‌های فنی، واگذاری ناوگان جمایتی دولت و بهره برداری از خطوط از جمله روش‌های جدید پیشنهاد شده است.

تصویب طرح شمول شهریه قابل پرداخت سرویس‌ها یا ناوگان تحت نظارت اتوبوسرانی در قالب مصوبات حمایتی دوره 

ماده واحده: با عنایت به مصوبات حمایتی مشاغل در دوره بیماری کرونا شهریه قابل پرداخت سرویس‎ها یا ناوگان تحت نظارت اتوبوسرانی مشمول بند ۸ مصوبات ۸۴۲۱/۹۹/۵/ش مورخه ۰۴/۰۶/۱۳۹۹ و ۱۶۱۱۴/۹۹/۵/ش مورخه ۰۳/۱۰/۱۳۹۹ و بند ۶ مصوبه ۵۰۹۸/۱۴۰۰/۵/ش مورخه ۰۹/۰۴/۱۴۰۰ است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->