افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سازماندهی ۱۲هزار معلم در نظام دوری برای سال تحصیلی جدید | کدام معلمان وارد نظام دوری می‌شوند؟ ۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

زمان و نحوه دریافت کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی اعلام شد (۲۰ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۹۴۱۶
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
زمان و نحوه دریافت کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی اعلام شد (۲۰ آذرماه ۱۴۰۱)
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متقاضیان شرکت در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی برای دریافت کارت جلسه حود می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه‌کنند. 

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۸،۷، ۹، کارت شرکت در آزمون مغایرتی وجود داشت، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا روز جمعه ۲۵ آذر ماه  به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش  قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام‌کنند. 

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی، با چهره داوطلب مغایرت داشت و یا دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر و واضح نبودن عکس بود لازم است فرد شخصاً با همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند "ج" به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه‌کند. شرکت در آزمون با کارت دارای عکس اشتباه به عنوان تخلّف تلقی شده و برابر مقررات با متخلف برخورد می‌شود.

همچنین داوطلبان در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۲۴ آذر به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام‌کنند. 

داوطلبان برای اطلاع از حوزه‌های امتحانی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->