ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد
سرخط خبرها

تعدادی از تشییع کنندگان بر اثر ازدحام جمعیت در کرمان جان باختند+فیلم

  • کد خبر: ۱۳۹۷۵
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
تعدادی از تشییع کنندگان بر اثر ازدحام جمعیت در کرمان جان باختند+فیلم
پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور: تعدادی از تشییع کنندگان بر اثر ازدحام جمعیت در کرمان جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع‌کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: درحال بررسی ابعاد این حادثه هستیم و به محض مشخص‌شدن شرایط جسمی مصدومان، اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ملی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تاکنون ۳۲ نفر در حادثه کرمان بر اثر ازدحام جمعیت جان باخته‌اند

به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: فوتی‌های ناشی از ازدحام در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی ۳۲ نفر است.

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور درباره فوت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: ۳۲ نفر از هموطنان جان باخته‌اند.

همچنین حدود ۱۹۰ نفر از هموطنان حاضر در این مراسم نیز مصدوم شده‌اند.

این در حالی است که ساعتی قبل از سوی مسؤولان اورژانس کشور اعلام شد که تعدادی از افراد حاضر در مراسم تشییع پیکر پاک سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل ازدحام بیش از حد در مسیر این مراسم فوت شدند.

درحال حاضر مسؤولان در حال بررسی ابعاد این حادثه بوده و به محض تکمیل اطلاعات از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

پیرحسین کولیوند در این خصوص گفته است که وزیر بهداشت شخصا در محل تشییع حاج قاسم حضور دارد و این موضوع در حال پیگیری است.
تعداد بازدید : 3873


پیش‌بینی میلیونی برای مراسم تشییع از روز گذشته

به نقل از ایرنا کرمان روز گذشته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان پیش‌بینی کرده بود که برای برپایی آیین تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور جمعیت میلیونی در شهر کرمان خواهد بود. 

وی در پیش‌بینی انجام شده گفته بود: به یک هزار و ۲۰۰ نیروی جمعیت هلال احمر کرمان فراخوان داده‌ایم که از این تعداد ۴۵۰ نفر به صورت پیاده در طول مسیر قرار دارند.

مراسم خاکسپاری سردار سلیمانی به تعویق افتاد

در پی وقوع این حادثه، مراسم خاکسپاری سردار سلیمانی به تعویق افتاد.

مهدی صدفی، مسئول کمیته تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان اعلام کرد، با توجه به ازدحام جمعیت امکان خاکسپاری پیکر شهدا وجود ندارد و زمان مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام می‌شود.

 

مصدومان با آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها به بیمارستان‌ها

رئیس اورژانس کشور: مصدومان با آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

تعداد بازدید : 1891
 
تعدادی از تشییع‌کنندگان در کرمان جان باختند

منابع خبری در استان کرمان ضمن تأیید این خبر اعلام کردند که این افرادِ اغلب مسن، در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان هم در این ارتباط گفت: تعدادی براثر فشار جمعیت که اغلب هم مسن بوده اند صدمه دیده اند و موجب کدورت برخی از افراد مشایعت‌کننده شده است.

حمید شمس‌الدینی این را نیز هم اضافه کرد که در این رابطه هیچ یک از موارد مطروحه و شایعات در شبکه‌های مجازی درباره عملیات انتحاری موضوعیت ندارد.

این گزارش حاکیست با توجه به حادثه رخ داده جلسه شورای تأمین استان تشکیل شده است.

 

مراسم تشییع سردار سپهبد سلیمانی صبح امروز با حضور جمعیت انبوه مردم استان کرمان و استان‌های همجوار در شهر کرمان برگزار شد.

تعداد بازدید : 3687
 
این فیلم‌ها حاوی تصاویر ناراحت‌کننده است.
 
تعداد بازدید : 3073
 
 
تعداد بازدید : 2712
 
تعداد بازدید : 2801
 
این خبر تکمیل می‌شود...
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->