احتیاط! مشغول شهرتکانی هستیم روایت دکتر محمدابراهیم باستانی‌پاریزی از مشهد سال ۱۳۴۹: مشهد شهر درخت‌هاست سردرگمی مراجعان در پیداکردن محل دفن اموات در آرامستان بهشت رضا (ع) تمرکز بودجه‌ ۱۴۰۴ مشهد بر توسعه پایدار و عدالت‌محوری تولید بیش از ۲۲۰ هزار تن آسفالت طی ۱۱ ماه | پخش بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت از ابتدای سال ۱۴۰۳ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد: اضافه‌شدن ۲۱۹ المان جدید استقبال از بهار ۱۴۰۴ در حوزه فرهنگی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد: المان‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ هویت رضوی و فرهنگ ایثار و شهادت را به نمایش می‌گذارند شرح آخرین وضعیت راه‌اندازی فاز یک خط ۳ متروی مشهد از زبان مدیرعامل مدیرعامل سازمان مپ شهرداری مشهد: بازیافت، راهکار رفع ناترازی انرژی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: ۴ ایستگاه میانی خط سه مترو تا پایان سال ۱۴۰۴ در مدار قرار خواهد گرفت مشهد مقدس، رکورددار گل‌کاری بهاری در کشور رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: ۲۵ اسفندماه تست اولیه فاز یک خط سه مترو مشهد انجام خواهد شد ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۱۶ اسفند ۱۴۰۳) فراخوان مرکز نوآوری پارک دانش شهرداری مشهد اعلام شد+جزئیات ثبت نام مشهد باید سبز بماند | ضرورت حفظ و توسعه فضای سبز در شهر و چالش‌ها و راهکارهایش هوای مشهد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (چهارشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۳) | اواسط روز و بعدازظهر از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود آتش سوزی کارخانه قند آبکوه مشهد در ۷۸ سال پیش | بوی قند سوخته شهر را فراگرفت ایجاد بیش از ۳۰۰۰ جای‌پارک موقت نوروزی توسط شهرداری مشهد با همکاری ادارات دولتی ماجرای حمله به اتوبوس شهرداری در بولوار طبرسی مشهد چه بود؟ + ویدئو
سرخط خبرها

تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد

  • کد خبر: ۱۴۰۳۹۳
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد
جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تخصیص اتوبوس به شهر مشهد و انتشار اوراق مترو در اولویت قرار دارد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود نصرتی در گفت‌وگوی اختصاصی با شهرآرانیوز درباره واگذاری اتوبوس، ون و تاکسی اظهار کرد: برای راننده‌ها قرار است بهره‌برداری از اتوبوس‌ها و ون‌ها به شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر شکل بگیرد و بهره‌برداری از این ناوگان‌ها به‌صورت استخدام راننده و مالکیت در شهردرای‌ها نباشد. بهره‌بردار همه امکانات باید شرکت‌های حمل‌ونقل باشند و راننده‌ها بخش‌هایی از شرکت حمل‌ونقل خصوصی باشند.

وی خاطرنشان کرد: مکانیزم این است که هر شرکتی که در هر استانی می‌خواهد شروع به فعالیت کند، اگر صد دستگاه اتوبوس می‌خواهد تحویل یک شرکت بدهد، باید صد عضو داشته باشد و برای به‌روزنگهداشتن آن اتوبوس یا ون متعهد باشد.

نصرتی تصریح کرد: خوشبختانه شهر مشهد باتوجه‌به شرایط ویژه‌ای که دارد، بین ۹ کلان‌شهری که ما در وزارت کشور کار مترو را انجام می‌دهیم، در اولویت قرار دارد. امسال برای دو خط مدنظر مترو مشهد انتشار اوراق را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین تخصیص اتوبوس‌های شهر مشهد در اولویت است و در برنامه کوتاه‌مدت به شهرداری مشهد تحویل خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->