آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر
سرخط خبرها

تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد

  • کد خبر: ۱۴۰۳۹۳
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد
جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تخصیص اتوبوس به شهر مشهد و انتشار اوراق مترو در اولویت قرار دارد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود نصرتی در گفت‌وگوی اختصاصی با شهرآرانیوز درباره واگذاری اتوبوس، ون و تاکسی اظهار کرد: برای راننده‌ها قرار است بهره‌برداری از اتوبوس‌ها و ون‌ها به شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر شکل بگیرد و بهره‌برداری از این ناوگان‌ها به‌صورت استخدام راننده و مالکیت در شهردرای‌ها نباشد. بهره‌بردار همه امکانات باید شرکت‌های حمل‌ونقل باشند و راننده‌ها بخش‌هایی از شرکت حمل‌ونقل خصوصی باشند.

وی خاطرنشان کرد: مکانیزم این است که هر شرکتی که در هر استانی می‌خواهد شروع به فعالیت کند، اگر صد دستگاه اتوبوس می‌خواهد تحویل یک شرکت بدهد، باید صد عضو داشته باشد و برای به‌روزنگهداشتن آن اتوبوس یا ون متعهد باشد.

نصرتی تصریح کرد: خوشبختانه شهر مشهد باتوجه‌به شرایط ویژه‌ای که دارد، بین ۹ کلان‌شهری که ما در وزارت کشور کار مترو را انجام می‌دهیم، در اولویت قرار دارد. امسال برای دو خط مدنظر مترو مشهد انتشار اوراق را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین تخصیص اتوبوس‌های شهر مشهد در اولویت است و در برنامه کوتاه‌مدت به شهرداری مشهد تحویل خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->