آنونس رسمی فیلم «مست عشق» رونمایی شد + فیلم تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر معظم انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

همراه با «صبح جمعه با شما» شب یلدا در رادیو ایران

  • کد خبر: ۱۴۰۸۳۸
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
همراه با «صبح جمعه با شما» شب یلدا در رادیو ایران
امسال رادیو ایران ویژه برنامه «صبح جمعه با شما» را در شب یلدا روی آنتن می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گروه «صبح جمعه با شما» که هفت سال متوالی با حضور طنازان و پیشکسوتان ویژه برنامه یلدایی تحت عنوان «یلدا و لبخند» را تدارک می‌دید امسال با تغییراتی خودش را به آنتن شبِ یلدای رادیو ایران می‌رساند. در این برنامه چند ساعته شهاب شهرزاد اجرا خواهد داشت و ابوالفضل ورمزیار نقالی و شاهنامه‌خوانی می‌کند.

ساجد قدوسیان تهیه‌کننده و کارگردان ویژه برنامه شب یلدای رادیو ایران گفت: محورِ ویژه برنامه امسال شاهنامه‌خوانی است و استاد امیر نوری تفألی بر حافظ می‌زند و سعید بیابانکی به صورت تلفنی روی آنتن خواهد آمد و شعر طنزی در حوزه شب یلدا به شنوندگان تقدیم می‌کند.

او تأکید کرد که پروانه معصومی بازیگر میهمان این برنامه خواهد بود و امیر پارسی معروف به اوستا دیگر هنرمندی است که در این برنامه به عنوان میهمان حضور دارد. آرزو جعفرپور مجری و گوینده و داور برنامه یک دو صدا هم در این برنامه حضور خواهد داشت.

قدوسیان از پخشِ آیتم‌های ویژه «صبح جمعه با شما» در این ویژه برنامه خبر داد و گفت: یکسری طنز صبح جمعه با شما که بخش‌هایی با محوریت طنزآهنگ‌های خرید یلدا و هندوانه تولید شده روی آنتن خواهد رفت. همچنین کوروش زارعی بازیگر و کارگردان هم قرار است در این ویژه حضور پیدا کنند.

یلدا و لبخند ویژه برنامه شب یلدای رادیو ایران چهارشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->