دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

واکنش پلیس به فیلم تیراندازی به گشت پلیس زاهدان

  • کد خبر: ۱۴۱۶۲۰
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
واکنش پلیس به فیلم تیراندازی به گشت پلیس زاهدان
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ خدارحم فروغی از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان اظهار داشت: این فیلم کوتاه که با هدف ایجاد احساس ناامنی و نگران کردن مردم تهیه شده، امشب در فضای مجازی منتشر شد و اعلام شده دو نفر از عوامل گشتی پلیس نیز شهید شده‌اند که چنین چیزی واقعیت ندارد.

وی افزود: پلیس در تمام ساعات شبانه‌روز مخلصانه تلاش می‌کند تا برای آحاد جامعه احساس امنیت بوجود بیاورد و مجرمان را در تعدی به حقوق مردم ناکام کند و سرنشینان مسلح خودرو پژویی که چنین کلیپی را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده‌اند بدانند نه تنها چنین اقدامی پلیس را از خدمت مردم باز نمی‌دارد بلکه در این راه الهی مصمم‌تر و این عمل آنها نیز از چشم تیز بین پلیس پنهان نخواهد ماند و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->