واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

تیراندازی در جاده باغرود به نیشابور

  • کد خبر: ۱۴۰۳۱۰
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
تیراندازی در جاده باغرود به نیشابور
فرمانده انتظامی نیشابور از تیراندازی هوایی پلیس در جاده باغرود این شهرستان برای توقیف یک خودروی متخلف خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده گفت: ساعت ۱۶:۴۰ امروز شهروندان در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از حرکات غیر طبیعی و مخاطره‌آمیز راننده یک دستگاه خودروی پراید و برخورد این خودرو با وسایل نقلیه عبوری و همچنین ایجاد رعب و وحشت در مسیر جاده باغرود خبر دادند.

وی اظهار کرد: در پی این گزارش بلافاصله تیم گشت یگان امداد انتظامی با حضور در محل وارد عمل شده و به راننده خودرو پراید که همچنان به حرکات مخاطره‌آمیز خود ادامه می‌داد، با استفاده از علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی نیشابور عنوان کرد: راننده پراید بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن صدمه رساندن به خودروهای عبوری همچنان با حرکات مخاطره‌آمیز به مسیر خود ادامه داد و حتی نزدیک بود با ماموران انتظامی نیز برخورد کند.

وی با بیان اینکه پلیس با استفاده از قانون به ‌کارگیری سلاح پس از تیراندازی‌های هوایی به سمت پراید شلیک و این خودرو را متوقف کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات راننده و سرنشین خودروی پراید که شواهد اولیه نشان می‌داد حالت طبیعی نداشتند، دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز چند قبضه انواع سلاح سرد کشف کردند.

حسینعلی‌زاده با اشاره به اینکه تحقیقات از این افراد با دستورات مقام قضایی ادامه دارد، از همراهی شهروندان با پلیس تشکر کرد و گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگانی که خودروهای آنان توسط راننده پراید صدمه دیده و یا افراد رهگذر که در این رابطه دچار رعب و وحشت شده‌اند، می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->