جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

راه‌اندازی و احیای ۴ خط جدید تاکسیرانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۲۸۴۷
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
راه‌اندازی و احیای ۴ خط جدید تاکسیرانی در مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از راه‌اندازی و احیای ۴ خط جدید تاکسیرانی در مشهد خبر داد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در مشهد ۱۱ هزار و ۷۵۰ تاکسی فعال داریم که در مبادی ورودی، خطی، گردشی و شبکه‌های بیسیم مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: تعیین محل خدمت تاکسیرانان با سازمان تاکسیرانی است، اما بر اساس بررسی‌های انجام‌شده و تقاضای سفر به این نتیجه می‌رسیم که برخی خطوط نیاز به حذف و اضافه دارند.

به گفته محبی، به‌عنوان مثال در برخی خطوط سامانه‌های اتوبوسرانی یا خطوط مترو قرار گرفته و سفر با تاکسی کاهش پیدا کرده و از طرفی، درآمد راننده تاکسی را نیز با خطر مواجه کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین در غرب مشهد درخواست‌ها برای حمل‌ونقل عمومی بود و باتوجه‌به بررسی درخواست‌ها، در چند نقطه خطوط جدید اضافه شده است. ۲ خط احیا و ۲ خط تاکسی نیز تا پایان سال جدید اضافه خواهد شد.

وی تأکید کرد: خطوطی را باید برای تاکسیران‌ها اضافه یا راه‌اندازی کنیم که بتواند منبع درآمد خوبی هم برای آن‌ها باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->