درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

راه‌اندازی و احیای ۴ خط جدید تاکسیرانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۲۸۴۷
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
راه‌اندازی و احیای ۴ خط جدید تاکسیرانی در مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از راه‌اندازی و احیای ۴ خط جدید تاکسیرانی در مشهد خبر داد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در مشهد ۱۱ هزار و ۷۵۰ تاکسی فعال داریم که در مبادی ورودی، خطی، گردشی و شبکه‌های بیسیم مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: تعیین محل خدمت تاکسیرانان با سازمان تاکسیرانی است، اما بر اساس بررسی‌های انجام‌شده و تقاضای سفر به این نتیجه می‌رسیم که برخی خطوط نیاز به حذف و اضافه دارند.

به گفته محبی، به‌عنوان مثال در برخی خطوط سامانه‌های اتوبوسرانی یا خطوط مترو قرار گرفته و سفر با تاکسی کاهش پیدا کرده و از طرفی، درآمد راننده تاکسی را نیز با خطر مواجه کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین در غرب مشهد درخواست‌ها برای حمل‌ونقل عمومی بود و باتوجه‌به بررسی درخواست‌ها، در چند نقطه خطوط جدید اضافه شده است. ۲ خط احیا و ۲ خط تاکسی نیز تا پایان سال جدید اضافه خواهد شد.

وی تأکید کرد: خطوطی را باید برای تاکسیران‌ها اضافه یا راه‌اندازی کنیم که بتواند منبع درآمد خوبی هم برای آن‌ها باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->