توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

توقف ساخت سریال «هزار و یک شب» مصطفی کیایی

  • کد خبر: ۱۴۴۹۸۰
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
توقف ساخت سریال «هزار و یک شب» مصطفی کیایی
مصطفی کیایی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و نمایش خانگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از توقف تولید سریال «هزار و یک شب» به خاطر اتفاقات اخیر خبر داد و همکاری با سرمایه گذار روسی را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مصطفی کیایی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و نمایش خانگی از توقف سریال «هزار و یک شب» خبر داد و همکاری با سرمایه گذار روسی برای تولید این پروژه را تکذیب کرد.

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ساخت یک پروژه بزرگ برای پخش از شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی که در آن پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی و سحر دولتشاهی به عنوان بازیگر حضور دارند. کیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این توضیحات را منتشر کرد.

«پیش تولید این پروژه از اوایل تابستان شروع شده بود با برخی بازیگران صحبت شده بود و با برخی از عوامل قرارداد بسته شده بود؛ و قرار بود که کار آبان ماه جلوی دوربین برود. ولی به خاطر اتفاقات اخیر متوقف شد و معلوم نیست کی راه بیفته ... لازمه تاکید کنم که نه من و همکاران این پروژه به تعویق افتاده رابطه خوبی با سرما و اونهم از جنس روسی نداریم چه برسد به سرمایه گذار روس...».

مصطفی کیایی با ساخت سریال «هم گناه» و تهیه سریال «بی‌گناهٍ» در شبکه نمایش خانگی فعال بوده است.

پرویز پرستویی و محسن کیایی با باز نشر نوشته مصطفی کیایی در صفحات خود نظر این تهیه کننده و کارگردان درباره توقف سریال «هزار و یک شب» را تائید کردند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->