شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

تراکتور به استقلال بازیکن نمی‌دهد

  • کد خبر: ۱۴۵۵۸۸
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تراکتور به استقلال بازیکن نمی‌دهد
مدیران باشگاه تراکتور تبریز راضی به حضور بازیکن خود در استقلال نیستند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم استقلال در حالی بازی با تراکتور را با برد پشت سر گذاشت که پس از پایان بازی علاوه بر حواشی داوری صحبت‌های خصوصی ساپینتو سرمربی استقلال با بازیکن تراکتور حرف و حدیث‌های بسیاری ایجاد کرد. ساپینتو در پایان بازی با ریکاردوآلوز بازیکن تراکتور به صورت خصوصی گفتگو کرده و از وی خواسته تا با مربی استقلال در تماس باشد.

سرمربی استقلال به عملکرد و نوع بازی آلوز اعتقاد دارد و به همین دلیل خواستار حضور این بازیکن برای نیم فصل دوم در استقلال است. مربی پرتغالی استقلال پیش از مدیران تیم با بازیکن مورد نظرش مذاکرات کوتاهی داشت تا از وضعیت این بازیکن در تیمش و همچنین ادامه همکاری اش با تراکتور با خبر شود.

آلوز به سرمربی استقلال پاسخی نداده، اما برای حضور در استقلال بی تمایل نیست. از طرفی ساپینتو به این بازیکن اعلام کرده که خواستار حضورش در استقلال است و اگر این بازیکن به وی و باشگاه پاسخ مثبت بدهد آینده خوبی در این تیم در انتظارش است. مدیران تراکتور نیز پس از با خبر شدن از نیت ساپینتو عکس العمل منفی نشان دادند و به نوعی با این انتقال مخالفند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->