رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

فرماندار تربت جام: قطع گاز دست من نیست! + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۵۷۲۸
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
فرماندار تربت جام: قطع گاز دست من نیست! + فیلم
تعدادی زیادی از مردم تربت جام که از وضعیت گاز رسانی در این شهرستان گلایه داشتند با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان خواستار پاسخگویی فرماندار و دیگر مسئولان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وضعیت گازرسانی در تربت جام در چند روز گذشته در شرایط بحرانی قرار گرفته است. درحالی که از روز چهارشنبه گاز در بعضی مناطق شهر تربت جام با قطعی مواجه شده است.

با این حال مسئولان از روز گذشته بارها بر حل مشکل مردم تربت جام تاکید کرده‌اند. اما امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ تعدادی زیادی از مردم تربت جام که از وضعیت گاز رسانی در این شهرستان گلایه داشتند با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان خواستار پاسخگویی فرماندار و دیگر مسئولان شدند.  

حسن جمشیدی، فرماندار تربت جام در پاسخ به اعتراض مردم درباره قطعی گاز در این شهر می‌گوید: هیچ کس در استان نمی‌تواند جایی را قطع کند یا وصل کند.

وی ادامه داد: این مشکل (قطعی گاز) مال امروز نیست که من بتوانم (آن را) وصل کنم.

جمشیدی تاکید کرد: اگر دمای هوا به ۱۰ درجه زیر صفر برود، گاز قطع می‌شود.

فرماندار تربت جام گفت: ترکمنستان شرایط مشابه ما دارد و آنها گاز صادراتی به ایران را قطع کرده‌اند.

اینجا ببینید:

در ویدئوهایی که مخاطبان شهرآرانیوز از تربت جام برای ما فرستاده‌اند، مردم روایت‌های غم انگیزی از روزهای سرد و بی گاز دی ماه ۱۴۰۱ دارند.

آنها می‌گویند که چند روز است که گاز اکثر مناطق این شهر قطع است. اگر فشار گاز کم است چرا آن را سهمیه‌بندی نمی‌کنند؟

یکی دیگر از زنان تربت جام نیز می‌گوید: الان ما سه روز است گاز نداریم. بچه کوچک داریم. کلالی برای چه گاز دارد من ندارم؟ بچه‌های ما شب ها با لباس گرم میخوابند. خدا شاهده ما را یخ زده است.

یکی از این افراد می‌گوید که ما بچه‌هایمان را با سشوار گرم می‌کنیم.

یکی دیگر از شهروندان تربت جام در حالی که خود را با لباس زمستانی و کلاهی پشمی پوشانده است می‌گوید ما پنج شب است که گاز نداریم. سئوال ما این است که چرا به ما اطلاع رسانی نکردند که میخواهیم گاز شما را قطع کنیم؟

یکی دیگر از شهروندان تربت جام نیز با طرح این سوال که وظیفه ستاد بحران چیست؟ می‌گوید: مگر ما نمیدانستیم که قرار است هوا سرد شود؟ شما بیایید ببینید من بچه 3 ماهه خود را چگونه گرم می‌کنیم.

آنها با انتقاد از قیمت بالای کپسول و هیتر برقی از عدم توانایی مسولان در مدیریت شرایط بحرانی زمستان انتقاد می‌کنند.

یکی دیگر از شهروندان تربت جامی می‌گوید که من گلخانه دارم، با هزار مکافات ۱۰۰ میلیون تومان وام گرفتم. حالا همه گل ها یخ زده اند.  یک دانه کپسول هم نداده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->