ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
سرخط خبرها

رفیق کشی مرد تهرانی در حالت مستی

  • کد خبر: ۱۴۵۸۵۰
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
رفیق کشی مرد تهرانی در حالت مستی
مردی به اتهام کشتن دوستش در حالت مستی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم اعتراف کرده است بعد از وارد کردن ضربه چاقو به مقتول دوباره به خانه رفته و مشروب خورده و نمی‌دانسته دقیقاً چه می‌کند.

گزارش این درگیری مستانه دو سال پیش به ماموران پلیس تهران داده شد. وقتی پلیس به محل رفت مشخص شد این درگیری یک مجروح به نام پیمان دارد که در بیمارستان است.

پیمان تحت درمان قرار گرفت، اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با مرگ مرد جوان، ماموران به ردیابی متهم فراری پرداختند و با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته خیابان توانستند متهم را که بعد از دعوای خونین سوار بر خودرو ال ۹۰ از محل گریخته بود شناسایی و دستگیر کنند.

با بازداشت متهم ۴۵ ساله به نام نریمان، او منکر قتل شد و گفت: از سر کار به خانه برمی‌گشتم که یکی از دوستانم به نام حمید دنبالم آمد و از من خواست به خانه دوست دیگرمان شاهرخ برویم. وقتی به آنجا رسیدیم همگی مشروب خوردیم. ما همگی مست بودیم که از آنجا خارج شدیم تا به خانه‌هایمان برگردیم؛ اما همان موقع یک نفر با سر به صورتم کوبید و من گیج شدم. روی زمین افتاده بودم که چند نفر با چوب به سمتم حمله کردند و مرا کتک زدند. برادرم به کمکم آمد و مرا به بیمارستان رساند. ساعاتی بعد خبردار شدم که یکی از دوستانم به نام نریمان در آن درگیری کشته شده است. من از ترسم به خانه برگشتم و دوباره مشروب خوردم که ماموران پلیس مقابل خانه‌مان آمدند و مرا بازداشت کردند. من بی‌گناه هستم.

در حالی که فیلم دوربین مداربسته نشان می‌داد پیمان قاتل نریمان است، شاهدان نیز او را شناسایی کردند. به این ترتیب متهم به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و گفت: من و دوستانم مست بودیم که با هم درگیر شدیم و من در اوج مستی نریمان را با چاقو زدم.

در ادامه متهم برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از معاینه‌های بالینی سلامت روان او را تایید کردند.

به این ترتیب برای متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی و برای سه نفر از دوستان او که در درگیری شرکت داشتند به اتهام مشارکت در نزاعِ منتهی به قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به منظور رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا آن‌ها به زودی از خود دفاع کنند.

این در حالی است که اولیای دم برای پیمان حکم قصاص خواسته‌اند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->