نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گردوخاک چلسی در بازار

  • کد خبر: ۱۴۸۵۴۷
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
گردوخاک چلسی در بازار
باشگاه‌های انگلیسی یکه‌تاز نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا بودند

به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه‌های بزرگ برای خرید در پنجره زمستانی وسواس بیشتری به خرج می‌دهند و معمولا ستاره‌های بزرگ و شاخص سعی می‌کنند در میانه فصل از تیمشان جدا نشوند؛ اما این قاعده گاهی زیر پا گذاشته می‌شود. در روز‌های گذشته، چلسی پنجره نقل‌وانتقالات را عرصه ولخرجی و بریزوبپاش خودش کرد و بدون هیچ وسواسی شروع به خرید کرد. آن‌ها پول خرج می‌کنند، چون پول دارند. مرور گران‌ترین خرید‌های ژانویه نشان می‌دهد چلسی این فصل را با تابستان اشتباه گرفته است. در مجموع، باشگاه‌های انگلیسی ۲۲ خرید از ۲۵ خرید گران‌قیمت این پنجره از نقل‌وانتقالات را در اختیار دارند که از فاصله معنی‌دار و عجیب آن‌ها در زمینه اقصادی و سرمایه‌گذاری با باشگاه‌های دیگر لیگ‌ها حکایت می‌کند.

فرناندس؛ گران‌ترین خرید تاریخ انگلیس

ستاره جوان آرژانتینی در بنفیکا بازیکن درخشانی بود، اما نه خودش و نه باشگاهش هرگز فکر نمی‌کردند قرار است با این سود سرشار راهی چلسی شود. انزو فرناندس جام‌جهانی را عرصه درخشش خودش قرار داد و مزد این درخشش را از چلسی گرفت. ستاره آرژانتینی جدید چلسی که در آخرین روز از فصل نقل‌وانتقالات زمستانی راهی این تیم شد، با رقم ۱۲۱ میلیون یورو گران‌ترین خرید تاریخ لیگ انگلیس، گران‌ترین خرید آرژانتینی تاریخ و گران‌ترین خرید تاریخ در میان هافبک‌های فوتبال دنیاست و فقط پنج بازیکن هستند که با قیمتی بیش از او به تیم دیگری منتقل شده‌اند. ابعاد چنین انتقالی شاید در اولین روزها، فقط هیجان و شور هواداران تیم جدید این ستاره باشد، اما در ادامه، شاید فشار انتظارات برای هافبک آرژانتینی جدید آبی‌های لندن باشد که کار را برای او در لیگ جزیره سخت کند.

مودریک؛ سرقت بولی از توپچی‌ها

تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، ظاهرا علاقه شدیدی به قرارگرفتن در تیتر خبر‌ها و رسانه‌ها دارد. او در اولین روز‌های فصل نقل‌وانتقالات و زمانی که ستاره اوکراینی شاختاردونتسک درحال مذاکره با آرسنال بود و به این تیم نزدیک می‌شد، صحبت‌های تیم اوکراینی و آرسنال را با پیشنهادی جمع کرد که کسی نمی‌توانست آن را رد کند. مودریک دومین خرید گران‌قیمت این پنجره نقل‌وانتقالات بود که با مبلغ ۷۰ میلیون یورو راهی لندن شد. البته خرید او با بند‌هایی که در قراردادش گنجانده شده، ممکن است برای چلسی تا ۱۰۰ میلیون یورو تمام شود.

نیوکاسل و خرید‌های بابرنامه

نیوکاسلی‌ها هم می‌توانستند مثل چلسی در بازار نقل‌وانتقالات گردوخاک کنند و ستاره‌های بزرگ را با ارقامی حیرت‌انگیز به ترکیبشان اضافه کنند، اما باشگاه نیوکاسل روی یک نقشه دقیق و برنامه‌ریزی‌شده گام برمی‌دارد که خرید‌های بدون توجیه و بسیار گران‌قیمت را برایشان ممنوع کرده است. آنتونی گوردون، ستاره تیم درحال سقوط اورتون، با مبلغی بیش از ۴۵ میلیون یورو، سومین خرید گران‌قیمت این پنجره نقل‌وانتقالات بود تا نام نیوکاسل هم در زمستان از قلم نیفتاده باشد. این انتقال برای باشگاه جدید گوردون یک تقویت برای ادامه فصل و برای خود او نجات از قعر جدول لیگ‌برتر انگلیس بود.

گاکپو؛ خریدی برای لیورپول بحران‌زده

لیورپول روز‌های خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و در همین روز‌های نه‌چندان خوب، مجبور است مدتی بعد به‌مصاف رئال‌مادرید برود. آن‌ها برای بهبود وضعیت آشفته این فصلشان کودی گاکپو، ستاره تیم‌ملی هلند در جام‌جهانی، را به خدمت گرفتند و برای رقم‌زدن این انتقال، ۴۲ میلیون یورو پول خرج کردند. گاکپو چهارمین خرید گران‌قیمت پنجره نقل‌وانتقالات زمستان به شمار می‌رود که در چارچوب چاره‌جویی یورگن کلوپ برای تکان‌دادن تیمش به لیگ‌برتر انگلیس آمده است.

بادیاشیل هم به لندن رفت

آبی‌های لندن بیش از نیمی از پنج خرید گران‌قیمت زمستانی را به‌نام خودشان کردند و سومین خرید پرهزینه آن‌ها و پنجمین خرید گران‌قیمت، بنویت بادیاشیل مدافع جوان فرانسوی بود که بازهم با قیمتی بیش از آنچه برآورد می‌شد، به چلسی پیوست. چلسی با خرید‌های جدیدش انقلابی در ترکیب به وجود آورد و شاید گراهام پاتر برای هماهنگ‌کردن این حجم از بازیکن جدید در یک باشگاه، آن‌هم در میانه فصل، مأموریت بسیار دشواری پیش‌رو داشته باشد. بادیاشیل با قیمت ۳۸ میلیون یورو به چلسی آمد تا پنجمین خرید گران پنجره زمستان هم به‌نام این باشگاه لندنی تمام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->